Gå til innhold

ufo? rare greier.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som har kamera på hele dette stedet? Kan vel ikke være vanskelig å ta ett stk bilde og legge ut når dette skjer hver dag? Hvis dette er et så seriøst mysterium som du skal ha det til, må det være perfekt for mediene. De er sikkert med når du sier at det inntreffer hver dag. Vil se bilde!

 

Jeg ser forresten mange sjøuhyre under senga hver dag, men jeg har ikke kamera. Dermed får ikke resten av verden sett dem, men det gjør ingen ting for jeg kan forklare hvordan de ser ut!

Lenke til kommentar
Er det ingen som har kamera på hele dette stedet? Kan vel ikke være vanskelig å ta ett stk bilde og legge ut når dette skjer hver dag? Hvis dette er et så seriøst mysterium som du skal ha det til, må det være perfekt for mediene. De er sikkert med når du sier at det inntreffer hver dag. Vil se bilde!

 

Jeg ser forresten mange sjøuhyre under senga hver dag, men jeg har ikke kamera. Dermed får ikke resten av verden sett dem, men det gjør ingen ting for jeg kan forklare hvordan de ser ut!

og jeg fisket en torsk som var 2m mellom øyan , men hadde ikke kamera og kasta den uti i gjenn :p

 

skrøne kan vi all

Lenke til kommentar
Dette har garantert skjedd om natta. Det finnes få bilder eller filmer av såkallte "UFO'er" i verden, når det er lyst...

 

Så det hadde vært best om du hadde filmet det om dagen når det er på det lyseste...

Grunnen til at man ser "ufo"-er baer om natten er jo nettopp at man ser lysene bare da!

Jeg har jo forresten sett en ufo om dagne på discovery.. 7 lyskuler som flyr i en formasjon over grand canyon eller no

Lenke til kommentar
Prøv å ta noen bilder med mobilcam... det er bedre enn ingenting.

Men noe som er rart er at ingen skyter på UFO'ene... :p hadde vært gøy med en rifle og skutt på den. :p Prøv å skaffe deg det:P

Et sted i amerika fikk man på 1800-tallet bot og kanskje fengsel for å skyte på det de trodde var ufoer da..

Lenke til kommentar
UFO = Ufattelig full Oter

Saklig.

 

Like saklig som resten av tråden=P

 

"Jeg ser ufoer hver dag, men jeg gidder ikke skaffe et kamera."

har ikke tilgang på kamera. og de jeg kjenner har ikke kamera. og dessuten, jeg sparer til andre ting.

+++ Røyker ikke.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Hvis dette er en UFO, så lurer på egentlig på hvorfor "Ingen" andre en deg vet det. Hvis du ser det hver dag, ring en astronaut :p eller noen som har seriøst greie på verdensrommet.

 

Edit: Hvor skulle no UFO'ene fått tak i røde og grønne lys? Kjøpt de på Eurpris? :D

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...