Gå til innhold

Filmer alle liker, utenom deg


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke begynne å kritisere i "forumets minst likte film" tråd stil. Men jeg kan ikke forstå at du ikke liker bla. "Apocalypse Now", "Adaptation", "Star Wars 4-6", "Lotr", "Being John.." eller "Usual Suspects"!! (Ja, jeg baserer dette mainly på wh1tes liste) :)

 

Et av livets mysterier.

 

--------------------------------

 

Filmer alle liker untatt Kyrre:

 

- "Buddy" :w00t:

 

- "Hawaii, Oslo"

 

- "King - fækkings Arthur" og alle andre Brucheimer Produksjoner (Kanskje først og fremst "Pearl Harbor"?)

 

- Til en viss grad "Snatch"

 

Dette var alt jeg kom på.

 

 

EDIT:

 

Glemte "Independence Day".

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Texas Chainsaw Massacre (alle sier den er så skummel.. men det er den slett ikke, bare litt spesiell)

 

Edit: Også et par andre filmer som i hvert fall VAR populære:

Sound of Music, Mary Poppins, Trollmannen fra Oz = drittfilmer for å bruke et sterkt uttrykk ( :) ).

Endret av svamp
Lenke til kommentar
...Filmer alle liker untatt Kyrre:

 

- "Hawaii, Oslo"..

Skal være enig i den, og de har jammen gjort dårlig reserch. Scenen med han gutten på sykehus var så feilaktig som det går. Så jo ut som et lager stæsja fult av apparater som ikke trengs.

 

 

Skjønner forresten ikke hva som er så galt med LOTR? Nå har jeg lest bøkene, kanskje det kan ha noe med det.

 

Starwars er nok noen av de kjedeligste filmene jeg har sett btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal ikke begynne å kritisere i "forumets minst likte film" tråd stil. Men jeg kan ikke forstå at du ikke liker bla. "Apocalypse Now", "Adaptation", "Star Wars 4-6", "Lotr", "Being John.." eller "Usual Suspects"!! (Ja, jeg baserer dette mainly på wh1tes liste) :)

 

Et av livets mysterier.

Trenger du å forstå noe da? Jeg liker nesten alle filmene på listen min (utenom filmer som Adaptation og Being John Malkovich), men synes de er oppskrytt. Trenger ikke være trangsynte her.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Du forventet deg en slash-fest denne gangen og? Jeg syns Kill Bill 2 er suverent overlegen den første...

Fullstendig enig. Eneren var grei på sin måte, men toeren var en mye mer fullkommen film med magisk stemning, gode dialoger og fantastiske bilder/musikk. Den reddet Kill Bill-konseptet for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...