Gå til innhold

Filmer alle liker, utenom deg


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Du forventet deg en slash-fest denne gangen og? Jeg syns Kill Bill 2 er suverent overlegen den første...

Fullstendig enig. Eneren var grei på sin måte, men toeren var en mye mer fullkommen film med magisk stemning, gode dialoger og fantastiske bilder/musikk. Den reddet Kill Bill-konseptet for min del.

Begge Kill Bill-filmene er megaoppskrytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det lov å ta med en film som bare jeg liker, men som alle andre IKKE liker???

 

Det er ikke lov nei?

 

Vel, jeg gjør det allikevel -->

 

SVIDD NEGER!

Da er vi 2 :p

 

filmer som kun jeg ikke liker er ace ventura og filmer med Jim carey (eller whatever). HATER ansiktet hans, at han skal overdrive uttrykk hele tia. Eneste film jeg kan se med han er dum og dummere...

Lenke til kommentar
Er det lov å ta med en film som bare jeg liker, men som alle andre IKKE liker???

 

Det er ikke lov nei?

 

Vel, jeg gjør det allikevel -->

 

SVIDD NEGER!

Da er vi 2 :p

 

filmer som kun jeg ikke liker er ace ventura og filmer med Jim carey (eller whatever). HATER ansiktet hans, at han skal overdrive uttrykk hele tia. Eneste film jeg kan se med han er dum og dummere...

Jeg antar du ikke har sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Se den umiddelbart.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Ringenes Herre noe særlig. Har bare sett én film, og den appellerte ikke nok til meg at jeg bare måtte se de andre. Skal nok gi filmen(e) en sjanse til en gang jeg føler for det, men tviler på at det kommer til å forandre noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...