Gå til innhold

Skaffe FB test key , kreditt kort ? Hvor


Anbefalte innlegg

Jeg har kreditt kort og jeg skal SKAL , ha FB test key.

 

men det er ikke flere key's på EB games i porskgrunn så hvor kan jeg skaffe det , trenger ikke noe KIT eller noe bare key

 

Edit : kan jeg laste det ned fra et annet sted en Blizzard greia har firewall og har opnet alle portene den ber om men ser ikke ut til og hjelpe veldig,så er det noen andre sier jeg kan laste ned den samme versonen fra bare ikke noe Blizzard installer osv ?

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

seriøst, dere får nesten sikkert være med i testen vel? dette er vel OPEN beta?

 

In preparation for the start of the Final Beta, you can start downloading the game installer in your preferred choice of language (English, French or German), using the links below. As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

Lenke til kommentar
seriøst, dere får nesten sikkert være med i testen vel? dette er vel OPEN beta?

 

In preparation for the start of the Final Beta, you can start downloading the game installer in your preferred choice of language (English, French or German), using the links below. As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

Naiv du gutten :) Near future for Blizzard vil vel være to uker.

Lenke til kommentar
Altså, du trenger ikke kredittkort til FB.. Du trenger det til å betale de 100kr/måneden for retail..

var ikke det jeg tengte på da, jeg tengte og kjøpe en key med kreditt kort ikke betale for og spille det vis du skjønte det.

 

PM meg de med flere key's

 

NB: er ikke så desp. at jeg betaler mere for en key en for en kit i butikken

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Altså, du trenger ikke kredittkort til FB.. Du trenger det til å betale de 100kr/måneden for retail..

var ikke det jeg tengte på da, jeg tengte og kjøpe en key med kreditt kort ikke betale for og spille det vis du skjønte det.

 

PM meg de med flere key's

 

NB: er ikke så desp. at jeg betaler mere for en key en for en kit i butikken

Ring dem jeg sa i forige post, hvorfor gjøre ting så vanskelig?. Garantere deg at dem sender det til deg, om du forklarer situasjonen med en hyggelig og takknemmelig tone. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...