Gå til innhold

15 måter å tillintetgjøre harddisken på


Anbefalte innlegg

Hehe.. husker at jeg så på en hackervideo (thebroken.org) og der hadde de noe som het "termitt"(så ut som noe hageoplegg) inni en bærbar.. de tente på og hele greia gikk opp iflammer på 3000 grader celcius :D

Like deler rust- og aluminumspulver (kalles "thermite") brenner ved ca 2200 grader celcius... ca 1/2 parten av en a-bombe har jeg hørt. (gøy å leke med. Prøv på taket av en bil. Vanskelig å få fyr på desverre.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en smule for mye OT nå? sjekk linken duden her posta da, den ble stengt fordi noen tok den opp igjen nå. så kommer dere og ødelegger denne tråden om en ny teknologi med flere måter å destruere en disk på.

 

kunne vel dog ha funnet på mangel flere enn 15 måter å 100% destruere data på en disk på når man først har det systemet. det er jo på samme måte, bare 15 forskjellige måter man kan utløse det på. er sikkert flere måter man kan utløse det på vil jeg fram til.

Lenke til kommentar
3. Automatisk hvis backup-strømkilden forsvinner.

? vil det si at viss strømen går så går all info til H...

Det stemmer ikke !

 

På mine hdd`er er alt inntakt(men de andre som bruker dataaen klager over filer som mangler..ikke vet jeg:whistle: )

seriøst, har du lest noe av det som tråen handler om i det hele tatt?

tror du bør lese den artikkelen som snekker'n linker til i første post.

Lenke til kommentar
Sett litt vel mye lotr i det siste? :thumbup:

The harddrive must be destroyed! :p

Noooooooooooo! My Precioussssssss.....

the fellowship of the harddrive

The lord of the harddrive :p

 

Må bare forandre det diktet om ringen til å passe for en harddisk...

One Harddrive to master them all, One Harddrive to browse them,

One Harddrive to connect them all and in the darkness format them.

 

EDIT: :p:p:p

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

15 måter????

 

Det er da vitterlig bare en måte diskutert i db.no da. "Kongevann".

Hvordan man trigger reaksjonen er jo en annen ting. Regner med det er mange flere enn 15 for å si det slik...

 

Skulle ikke forundre meg om IBAS allerede jobber med en anti-kongevann formel som reverserer...

 

[pause]klarer ikke tenke når Bertine Zetlitz synger Closer[/pause] :blush:

 

... prosessen og bygger disken på nytt (med dobbelt så stor lagringskapasitet som ekstra gimmick selvfølgelig)

 

Faktisk, i dette sekund sitter sikkert representanter for NSA og leser min post mens jeg skriver den, og starter jobben med en anti-IBAS-anti-kongevann løsning, og så er vi igang igjen...

 

OMG I NEED SLEEP.

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...