zbegra Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Lurer på en ting, hva er det egentli de i Blizzard som sitter oppe "24/7" gjør? Hva er det som tar så lang tid? Hvis de kunne gi litt mer konkret info underveis så hadde det kanskje vært forståelig at det tar tid, men de er jo tause som..... Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) WOW siden er oppdatert. Final Beta Update Thundgot, 08/01/2005 Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience. Ser ikke ut til at FB går live i dag.! Endret 8. januar 2005 av Pilgrim Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ny nyhet Edit: too late. Endret 8. januar 2005 av dimdal Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Litt lei av vente no... Endret 8. januar 2005 av akinesia Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 hmm.. jeg holder på å åpne porter på firewallen, men det står ports 3724, 6112, and 6881-6999 (120 porter!! ) mener de virkelig så mange? eller mener de fra 6881-6899? Inne i spillet under help står det at du skal åpne følgende porter: 3724 8086 8087 9081 9090 9097 9100 Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 etter jeg har lastet ned instaleren må jeg patche den da? (etter jeg har ins såklart) patcher den automatisk når jeg går inn på wow? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 btw.. er det sånn at man kan resume downloaden? hvis ikke så er det jo rett og slett latterlig! men.. oppe i 20-29 kB/s nå Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 tror du kan cancle og så starte fra der du var sist Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Og hvor får man Guildwars key da..? Tror ikke det er mulig du. Ehm jo. Det er en såkalt weekend event. Bare å laste ned fra Fileplanet, register deg og spill. Trenger ingen key Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 har lasta ned 19 % og det har gått en time. 459.68 MB of 2466.43 mb copied downloaded: 74.73mb downloadrate: skifter fra 10 til 25 uploaded: 83 upload rate: 23 kb/s det har gått en time siden jeg startet nedlastingen er dette treigt eller sjappt? hva er cb? og er den kiten sån som cd key sån siffere du taster inn? Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 de som har kjøpt pre-orderkit (oxo de som var med i closed beta) kan spille med en gang serverene kommer opp, mens de som ikke har kjøpt pre-orderkit må vente. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Ser ikke ut til at FB går live i dag.! Kanskje de venter til mest mulig midt på natta europeisk tid, så serverne ikke blir overbelastet fordi mange ligger og sover? (inkludert meg selv) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Ser ikke ut til at FB går live i dag.! Kanskje de venter til mest mulig midt på natta europeisk tid, så serverne ikke blir overbelastet fordi mange ligger og sover? (inkludert meg selv) Ta må de tro om igjen Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) *Slettet* Endret 8. januar 2005 av The_Miracle Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Login servern går opp og ned nå... de tester som bare faen.. og signup siden og.. De driver på.. jeg kan se det bokstavelig talt.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg skal sitte oppe til spillet er ferdig på pc'n min jeg selv om det kan ta sin tid... noen som har noe gøy å gjøre mens man venter på at man skal få bedre speed? btw... hvorfor er ikke: x MB of 2466.43 det samme som : downloaded: x ? meget rart synes jeg :\ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tror faktisk at de jobber livet av seg for å gi den ut med en gang de er klar (seriøst ment ) ! Kan sikkert skje i natt også det! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Final Beta Update Thundgot, 08/01/2005 Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience. http://en.wow-europe.com/ Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men for å svare litt på spørsmålet ditt. Jeg tror at nedlastingen av WoW er basert på Bittorrent teknologien, og hvis du har lastet ned noe over Bittorrent noengang så har du kanskje lagt merke til at det, i enkelte programmer, kommer data som blir forkastet. Dette kan være grunnen til den forskjellen som du nevner Endret 8. januar 2005 av NeoTech Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Lurer på en ting, hva er det egentli de i Blizzard som sitter oppe "24/7" gjør? Hva er det som tar så lang tid? Hvis de kunne gi litt mer konkret info underveis så hadde det kanskje vært forståelig at det tar tid, men de er jo tause som..... det er game masters, de utvikler ikke, det er lvl mye folk som går rundt og ordner opp i problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå