Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 ALT datt ned. Torrentservere, websider, ALT. Noen som har tabba seg ut kan det virke som. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg for min del er pessimist. Da blir jeg ikke skuffa. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 overbelastet av F5 brukere Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Nå er alle sidene nede :O NEI... DE KAN IKKE BEGYNNE NÅ.... JEG ER BARE PÅ 4%... om det begynner nå så er køen kanskje ferdig når du er på 100% Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 47 brukere i denne tråden. Kan snart holde stortingsmøte over forumet nå Lenke til kommentar
Semule Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund Litt off topic, men hvordan fikser du det? Jeg har Firefox, men visste ikke at det gikk an. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Nå er alt nede ja.. Signup kommer snart!!!!!!! (håper jeg) Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) (ahdrage @ 08/01/2005 : 19:34)(Xane @ 08/01/2005 : 19:30) Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå smile2.gif Har satt firefox til å refreshe kvart 10 sekund thumbup.gif Litt off topic, men hvordan fikser du det? Jeg har Firefox, men visste ikke at det gikk an. Extension som heter reloadevery Endret 8. januar 2005 av Snipershot Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Skal ikke se bort ifra det nei.... Jeg sitter bare å ser her... Kommer garantert ett innlegg 10sek etter signup har startet... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Tipper en del folk rundt om i Europa hamrer på F5 nå Skal ikke se bort ifra det nei.... Jeg sitter bare å ser her... Kommer garantert ett innlegg 10sek etter signup har startet... Vi kan lage en konkurranse av det EDIT: 60lesere og på en lørdagskveld Endret 8. januar 2005 av Zlash Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Begynte nedlastningen i dag (lørdag) klokka 1! Nå er klokken snart7 og nedlastningen harkommet til 21 prosent. Pc'en min skal IKKE av i natt! HÆ???? Ossen laster du??? jeg har holdt på siden 4 og er kommet til 4% Laster ikke på noen spessiel måte (tror jeg... ). Laster ned fra wow-europe. Har en nedlastningshastighet på 24-44 kb\s. Har 2mbit linje. Når spillet er ferdig lastet ned, kan jeg begynne å spille det da, eller er det ikke kommet ut enda? Å ja... Kaskje det er fordi du har en 2mbt linje... Jeg har 1... Men betyr det at den skal gå 10-20 kb\s? +at det står jeg er bak en firewall... Jeg har skrudd av både firewall-en på routeren og på antivirusprogrammet... er det noen andre Brannmurer på Windows uten om Service pack2? Tror ikke det må være 10-20 mbit\s, det er nok litt hipp som happ. Hos meg dumper det rett som det er ned i 16 kbit\s også. Har du deaktivert brannmuren i servicepack2? Dette skal hvis gjøre nedlastningen raskere. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Får man kjøpt beta-keyen f.eks på el-kjøp, spaceworld? eller må man bestille den fra ett sted? Edit: Jeg bor på tretten, like ved lillehammer Endret 8. januar 2005 av RegRot Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Beta kit? er det den der pre-order dingsen med bta cd.key jeg kjøpte til 99kr, eller er det noe annet? Vil VELDIG gjerne kunne begynne å spille så fort som mulig! Det er den ja Woho, det er bra! Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg får frysninger i kroppen nå Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Får man kjøpt beta-keyen f.eks på el-kjøp, spaceworld? eller må man bestille den fra ett sted? De kan bestilles eller kjøpes i butikk (Selv om det er svææært få igjen). Hvis du sier hvor du bor så kanskje noen på forumet kan veilede deg til en butikk Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) etter som det æ har forstått, så er det bare innstallen man kan laste ned, og selve final beta er ikke sluppet? Ka tid slippes final beta da? OFFTOPIC: får ikke tak i pre-order kit EDIT: bor i stavanger. Hvis noen kan fortelle mæ kor det går an å få tak i så blir æ veldig glad Endret 8. januar 2005 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 noen som vet om noen fb keyer i sandefjord, larvik, tønsberg? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Som nevnt i en annen tråd så har jeg et preorder kit til overs Å herre, er jo nesten 70 folk her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 etter som det æ har forstått, så er det bare innstallen man kan laste ned, og selve final beta er ikke sluppet? Ka tid slippes final beta da? OFFTOPIC: får ikke tak i pre-order kit Man laster ned innstallen til Final Beta. Det er ganske liten sjangs for at det er noen pre order kit's igjen ja, desverre. Men du kan jo lete rundt i hele byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå