Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har en .mp4-fil som samler alt som var fra canon i fillerene. Kan gi link i PM (duration noe sånt som 19 minutt).

(credit til eddman på www.narutoforums.com)

Endret av Zodihax
Skrevet

Har en .mp4-fil som samler alt som var fra canon i fillerene. Kan gi link i PM (duration noe sånt som 19 minutt).

(credit til eddman på www.narutoforums.com)

19 min med canon uten å måtte se på forferdlige fillers høres bra ut :)

Skrevet

Sendt nå. Husk at det bare dekker ca. 5 episoder, så du må nesten sjekke resten manuelt.

Selv lastet jeg de ned fra HS og bare skippet gjennom alt helt til 197 :)

Tok ca. 30 min.

Skrevet

Fred, er fordi det bare er de fem episodene (eller hvor mange det nå er den filen dekker) som dekker canon, resten av fillerepisodene er nettopp det - fillers.

Skrevet

Fred, er fordi det bare er de fem episodene (eller hvor mange det nå er den filen dekker) som dekker canon, resten av fillerepisodene er nettopp det - fillers.

Hmm, det er sant :blush:

Tenkte på at alt som var i "nåtiden" var manga-relatert, men det du har rett i det.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

De sluttet med Naruto for lenge siden. Men regner med at du sikter til Homeland Security seizinga - og til det har jeg intet svar. Hvorfor er Dattebayo av noen betydning til dette emnet uansett? :p

EDIT: Med litt research virker det faktisk legit - men dette er dattebayo, så hvem vet. Utrolig at US governments skal straffe folk som jobber gratis for å gi noe til andre folk i så fall...

EDIT2: Ser ut til å ha skjedd i dag, dette.

Endret av Zodihax
Skrevet

Episode 201 var ganske heftig av en eller annen grunn selv om det ikke skjedde mye, gleder meg til neste episode.

Skrevet

Skjedde jo endel da i forhold til den "vanlige" episoden.

Sakura fikk vite om følelsene til Naruto, at han hadde dratt til Raikage, Zetsu som popper opp under Kage-summit og Madara besøker Naruto.

Lenge siden jeg har gledet med såpass mye til neste episode av Naruto :)

Skrevet

Det er slike episoder jeg elsker og hater. Elsker fordi de gir en slik følelse av at dette var jævlig bra, og hater fordi alt de gjør er å tease meg til neste episode.

Damn.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...