Gå til innhold

Beste konsert (live eller dvd/vhs. Samma hva)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Meshuggah @ Betong i 2003.

Det var en religiøs opplevelse.

Dere bør også få med dere Strapping Young Lad-DVDen, For Those Aboot To Rock. Den er PHET! :thumbs:

Endret av Zyklon
Skrevet

Pink Floyd på Valle Hovin i '88 var vanvittig bra.

Pink Floyd på Valle Hovin i '94 var nesten like bra.

Yes i Drammenshallen i '85 var også en opplevelse.

Skrevet

Den beste opplevelsen jeg har hatt er utvilsomt Slipknot på Quarten 04. Tok helt av der, 4 benbrudd blandt publikum. Kunne ha banka opp noen der uten at noen hadde sagt noe...

Skrevet

Ok, lets recap:

NIN på Roskilde 2000 - wow, som det tok av!

Khold/Dimmu Borgir på Samfundet i Trondheim 2003 - To av norges største metalband på samme scene. :D

Dum Dum Boys i Dødens Dal (Trondheim) - Norges desidert beste band gjennom tidene leverer alltid!

Men, den største opplevelsen var kanskje denne:

Slipknot på Quart04. Crowdsurfet, ble tråkket på, ble skallet ned, ble slått. Men, høydepunktet kom likevel da Joey Jordison kastet ut trommestikkene sine. En av de landet rett foran meg, men når jeg bøyde meg ned for å plukke den opp så ble jeg sparket bakfra av ei STØGGH gotherkjerring. Det kokte selvsagt over for meg og resultatet ble et stk blåøye på gotherdama.

W1N!!!!111oneone

Skrevet

Vært selv:

1:

Bjørk - Roskilde

2:

Tool og NIN - Roskilde (neida, ikke ilag ;) )

3:

En Motorpsycho konsert

DVD/VHS: Tilfeldig rekkefølge

- Pink Floyd - Live at Pompeii

- Eva Cassidy - Live at Blues Alley

- Bjørk - MTV Unplugged

Skrevet
NIN på Roskilde 2000 - wow, som det tok av!

Det var en flotters konsert ja :)

Skulle bare ønske det var mørkere...NIN tar seg ikke så godt ut i kveldssol. The Day The Whole World Went Away var magisk!

Skrevet (endret)

Noen som skilte seg ut:

-Charta 77 på Uffa i Trondheim. Var utrolig bra!

-Turboneger på Quart' 03

-Immortal på Quart' 03

Edit: Mars Volta på Rockefeller var også en fin opplevelse.

Endret av aero^^
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Gentleman & the far east band, turnestart på john dee, oslo i fjor våres, fantastisk konsert, 2.5 timer i strekk :D (se live dvd, så skjønner du, reggae / dancehall meets punkpower).

Eek a mouse, er det noen som er entertainer, så er det ham. over 2 meter med muskler med musestemme :D noe for seg selv innen reggae! (også han på john dee i fjor. nesten 2.5 timer han også med div ekstranummer, publikum i total extase og pisse skeive selvfølgelig, same goes for gentleman, vi lagde stol av armer for ham og han satt der og sang & røyka :mrgreen: )

http://journeytojah.com/index_flash.html (gentleman, snurr på platene oppe til høyre for å få litt riddims :thumbup: )

http://www.eeksperience.com/ (eek!)

Endret av modellmakt
Skrevet

Metallica Oslo 2003

Bra konsert og min første metallica-konsert, så det var jo en litt spesiell opplevelse

Slipknot Roskilde 04

Knall konsert og har hørt at den skal ha vært enda bedre enn Quart 04 konserten ;) Vanvittig liveband med ekstremt med trøkk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...