Gå til innhold

Okey gutta.. tid for magemuskler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tren hardt, ikke bare magen, men hele kroppen, hvis du har en del fett så deffer du noen uker, skal love deg at fettet forsvinner FORT da. Og spis SUNN mat. Da kommer det av seg selv :)

Ved en deff passer man på å innta mindre karbohydrater en vanlig, men du skal ikke slutte å spise. Spis sunn mat, og få i deg nokk proteiner!

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Om resten av kroppen ikke er muskuløs så ser jo det rett idiotisk ut med en sekspakning

Akkurat det driter du i om du får 6 i gym. Dessuten er vel magemusklene noe av det som er vanskeligst å få definert, så hvis du har det, har du mest sansynlig trimmet vekk store deler av fettet på resten av kroppen også. Så du vil nok ikke ende opp med bare magemuskler.

Lenke til kommentar
Om resten av kroppen ikke er muskuløs så ser jo det rett idiotisk ut med en sekspakning

Akkurat det driter du i om du får 6 i gym.

"Folk syns jeg ser ut som en idiot, men det gjør ikke noe siden jeg har 6 i gym!" hvilken logikk er det?

er jo ikke akkurat vanskelig å bli kvitt en sekspakning heller da...

Lenke til kommentar
Om resten av kroppen ikke er muskuløs så ser jo det rett idiotisk ut med en sekspakning

haha, ja særlig.. for magemuskelene viser når ingen andre muskler gjør det. har begynt å trene og spiser sunt og 5 ganger om dagen, lurer på hvor mange kilo jeg går ned siden jeg ikke drikker brus lengre :hmm: (har brukt brus som sove medisin og alt annet jeg kommer på før. men ikke nå lengre. fra 2005 ble jeg ett nytt menneske :D plus jeg ble 18 år og lei av å ha det lille ekstra fettet på kroppen.

Lenke til kommentar

haha, ja særlig?

 

178 cm høy og 98 kg. Da hadde du en del å ta av. Sitter du å sier du sitter med six pack samt flate og brede brystmuskler som mål til sommeren må jeg si det blir å overdrive.

 

Når du sier du trener..Hva trener du?

Spiser sunt..Hva spiser du?

Lenke til kommentar

Mye bra som er sagt her. Skal du ha frem six-packen må du satse på en kombinasjon mellom "sit-ups" og jogging, svømming etc. så du brenner litt fett.

 

Det Dasse sier er også ekstremt viktig. Tren magen og ryggen like mye. Legger ved et mageprogram jeg selv har brukt mye, og anbefalt andre. Alle har gitt positive tilbakemeldinger. Det er ganske tungt, men også veldig effektivt. Bare følg instruksjonene og ikke start med for mange reps, det øker fort nok.

 

Treningsprogram for mage.

 

Skal du ned litt i vekt er det lurt å ta det et glass vann før hvert måltid, siden du da får "plass" til mindre mat. Ta det også et glass vann en halvtime før frokost.

 

Lykke til som et nytt menneske! :p

Lenke til kommentar
Du har tidenes tåpeligste gymlærer.

Kan ikke benekte den kommentaren...

Lærer= Dame 50 år? :p

 

 

Anyway:

Det er nok fettet som er det største problemet, begynner du å trene samtidig som du kutter ned med smågodene her i livet så er du helt klart på rett vei.

No-offence men er litt enig i den kommentaren ovenfor, 17* cm og 9* kilo høres ikke ut som det beste utgangspunktet. Selv er jeg 185 og litt under 70 kilo.

Vel det beste rådet er uansett; jobb med fettforbrenning (jogging ol. og annen kondisjonstrening er bra for dette, selv liker jeg lange joggeturer på tett under 1 time), omlegging av kosthold (ved å spise sunnere, IKKE ved å slutte å spise ol. noe av det mest idiotiske du kan gjøre) og selvsagt trening av magemuskler... (Du må huske på er å trene 'sidemagemusklene, husker ikke på navn her og nå, dette er viktig for å fjerne evt. bilringer...) .

 

Noen greie linker:

http://www.sats.com/no/temaer_no/temaarchi...emuskler_no.htm

http://www.trim.no/artikkel.php?id=87

 

Lykke til med treninga, men som jeg hinter til, ikke la dette gå utover helsa i form av ikke spise osv. Næring er viktig..!

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Lord Hell: Lykke til :thumbup:

 

Har vel ikke så mye mer å si enn det som har blitt sagt allerede, håper du får en 6'er...

 

Personlig sliter jeg med å få fram magemusklene grunnet underhudsfett som ikke vil bort, jeg er ganskje høy og litt tynn, men magemusklene er der, jeg kan kjenne dem når jeg strammer, noen gode tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...