Gå til innhold

Webdesign rekke @ TG05

Anbefalte innlegg

Siden denne posten vil komme opp uansett så starter jeg den nå (klarer ikke å vente lengre)

er det mange av de aktive i WDS som skal på tg ? da mener jeg absolutt at vi bør samle oss og lage en liste ...

på denne måten for vi også reservere tidligere.

Noen som er interresert i å ta på seg ansvaret ? Jeg har ikke tid fordi jeg skal i militæret på søndag ( :ohmy: )

Videoannonse
Annonse

en liten sjans for at jeg kommer dit og.. spørs helt hva som skjer ellers i livet og slikt.. :p

menmen.. Det her vet vi sikkert litt nærmere.. og å lage en svææær rekke er vel lite trolig at det blir.. men at folk vet hvor de forskjellige sitter.. Hadde jo vært greit..

Var ihvertfall veldig gøy å plutselig finne PixelImp der i fjor :D

Endret av cfenzo

Jeg skal på TG, har billett og alt mulig, men jeg skal sitte sammen med VegiBoys, men da skulle det ikke være noe problem å finne meg,hvis det er ønskelig.. Skal nemlig ha et fairly stort banner over oss, hvis vi finner et trykkeri som er villig til å printe en poster på 5x1 meter for under tre lapper... ;)

Neinei, jeg skal ikke på TG05, selv om det var veldig fristende en stund. Mulig jeg kommer på TG06, men det får heller vise seg.

ikke for å være frekk, men kunne aldri sett for meg deg bære på hele PC'en din. Da måtte det blitt en bærebar :blush:

No offence

- Andreas

Pøh. Så du ikke meg på ByLAN 04? :!:

Neida, jeg må i så fall skaffe meg en casebag, men det har vel ingenting med denne tråden å gjøre? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...