Gå til innhold

Webdesign rekke @ TG05


Anbefalte innlegg

Siden denne posten vil komme opp uansett så starter jeg den nå (klarer ikke å vente lengre)

er det mange av de aktive i WDS som skal på tg ? da mener jeg absolutt at vi bør samle oss og lage en liste ...

på denne måten for vi også reservere tidligere.

Noen som er interresert i å ta på seg ansvaret ? Jeg har ikke tid fordi jeg skal i militæret på søndag ( :ohmy: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, slikt ble vel delvis tatt opp i cafèen før billettene ble lagt ut, og ble vel heller laber tilbakemelding..

 

Er bare SirIce, arve og du som jeg vet om skal. Ikke har jeg billett, ei heller noen å reise med.

Spare penger må jeg også.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

en liten sjans for at jeg kommer dit og.. spørs helt hva som skjer ellers i livet og slikt.. :p

menmen.. Det her vet vi sikkert litt nærmere.. og å lage en svææær rekke er vel lite trolig at det blir.. men at folk vet hvor de forskjellige sitter.. Hadde jo vært greit..

Var ihvertfall veldig gøy å plutselig finne PixelImp der i fjor :D

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Neinei, jeg skal ikke på TG05, selv om det var veldig fristende en stund. Mulig jeg kommer på TG06, men det får heller vise seg.

ikke for å være frekk, men kunne aldri sett for meg deg bære på hele PC'en din. Da måtte det blitt en bærebar :blush:

 

No offence

 

- Andreas

Pøh. Så du ikke meg på ByLAN 04? :!:

 

Neida, jeg må i så fall skaffe meg en casebag, men det har vel ingenting med denne tråden å gjøre? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...