Gå til innhold

Har du prøvd å bluejacke noen? Nei? Prøv det nå!


Anbefalte innlegg

Hvordan gjør man det?

 

Text fra DjDarkDragon

 

Bluejacking: Du sender elementer til en annen telefon (bluetooth enhent).

 

Framgangsmåten kan være som følger

1: Du lagrer en ny kontakt i telefonboka di hvor navnet er Eks. Frykt teknologien! Mvh VG!

2: Du velger Behandle kontakter i telefonboka di og velger send kontakt via Bluetooth.

3: Søk etter enheter og finner du noen sender du kontakten din til de.Da får de opp

 

Frykt Teknologien!

Mvh Vg.

 

i displayet og det kan få de fleste til og lure.

 

Desverre er Se telefoner slik laga att de må ha godkjent en Kontrol nøkkel før du får lov og sende element til den andre enheten.

Dette håper vi de fjerner til neste Sw.

Nokia har ikke en slik kontrol funksjon men, til gjengjeld vises ikke kontakten direkte i displayet på de fleste nokia.

 

Men vist du har lyst og skremme venner kan du bluejacke de.De har du jo stort sett på Bt kontakt lista di fra før av.

 

Morsome historier:

http://www.xmobil.no/forum/viewtopic.php?t=2354&start=0

 

Jeg har aldri prøvd det selv, men jeg skal begynne å søke som en gal på busser og i klasse osv

:D

 

 

EDIT:

 

Noen mobiler åpner et notat med en gang hvis det blir sendt til dem, det er veldig morsomt for da kan man skrive mye rart.

 

Hvordan gjør jeg det?

 

Slik gjør du det på en Sony Ericsson T630 (Går med andre mobiler også bare det er en annen meny osv på andre mobiler)

 

Meny > Kommunikasjon > Bluetooth > Valg > Telefonnavn

(Skriv feks nick eller Fetter Anton eller noe annet tull, sånn de ikke ser hvilken mobil eller navn du har)

 

Meny > Kommunikasjon > Bluetooth > Valg > Synlighet > Skjul Telefonen

(Da kan de ikke sende meldning tilbake)

 

Meny > Verktøy > Notater > Nytt Notat > Feks "You have been hacked" > OK > Mer > Send > Via bluetooth

 

Have fun :)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det en gang jeg satt på flyplassen. Søkte etter telefoner, fant et par. Fant en T630 som jeg prøvde å sende en kontakt til. En eldre herre løftet opp telefonen sin å tittet på den. Forstod ingen ting og trykket alt mulig. Når noen sender prøver å parre seg med SE telefoner og de må skrive inn passord så er det ikke noe Avbryt knapp (hvertfall ikke på min K700). Så etter et par minutt med å klø seg i hodet tok han ut batteriet. :!: Var hysterisk morsomt, men måtte prøve så godt jeg kunne å ikke flire. Da hadde han sikkert bare forstått at det var jeg som drev på med pøbelstreker ;)

Lenke til kommentar

Bluejacking er morsomt. På en fotballkamp så fant jeg sikkert opptil 100 mobiler der hvor bluetooth var aktivert, da var det bare å sende i vei.

 

Har funnet ut at det er best å sende til SE-telefoner, de trenger ikke tillatelse, og meldingen dukker rett opp på skjermen.

Lenke til kommentar
jeg er ikke den heldige eier av noen slik fancy mobil med fargesjer og bt osv osv, det jeg lurer på er hva sjer når man får en slik bt melding? får du den som en vanlig melding? dvs, piping og vibrering?

Kan siemens SX1 gjøre dette?

Som regel må man godta, så får man det som en melding på hvertfall Nokia mobiler. På SE får man opp noe på skjermen.

Ja, SX1 har bluetooth, så den kan gjøre det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...