Gå til innhold

Vil du ikke spille alene i FB? Se her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som det har blitt sagt tidligere her i forumet, hvem server skal vi velge på FB/OB?

 

likte den ideen med å ta den serveren som begynte på N (Norway/Norge) men hva om det er tall? skal da alle gå på den serveren som har lavest nummer, men er PVP? ( for de som vil spille PVP da selfølgelig)

 

for det er morro å havne på servere med andre norske, ikke bare engelske osv.

selv om jeg kommer på samme server som mange av vennene mine, så er det morro å få flest mulig norske på samme server, både i OB og i retail.

 

og som sakt, temaet har blitt tatt opp før, det er jeg klar over, men synes vi burde ta det opp nå som vi nærmer oss OB og (forhåpentligvis) retail

Lenke til kommentar

Min erfaring er at de som er veldig hissige på aldersgrense gjerne er såvidt over den aldersgrensen selv. De verste til å bruke 1337 språk er gjerne rundt 18 år...

 

Mitt guild har ingen aldersgrense, yngste initiate er 14 år...Fremtiden får vise om han blir medlem, vi behandler alle likt.

 

Selv er GM og 2 offiserer over 30,vår tredje offiser er 25. Snittalder i guildet er ca. 25 tror jeg.

 

Men så lenge fjortenåringen kan oppføre seg så har vi ingen problemer så lenge han følger vår charter.

 

Vi har nektet flere 20+ å bli med pga. leet språk og andre ting, og vi har også fjernet noen over 25 år fordi de har oppført seg som idioter.

 

Vi opererer med får du 3 advarsler så er du ute, dette håndhever vi uansett om man er 14 eller 35.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Ser ut til å bli et velykka guild dette :)

Det blir vel mer et slags community enn en guild da? Ingen forpliktelser, bare noen faste folk å queste / snakke med, istedet for å finne nye for hver gang du skal ut på et eller annet stort quest, og risikere å komme sammen med noen som enten ikke kan oppføre seg, eller som ikke kan noe som helst (Jeg kan ikke noe som helst enda jeg heller da :roll: , var ikke med på US Beta, men har key til EU FB :D)

Lenke til kommentar
Ser ut til å bli et velykka guild dette :)

Det blir vel mer et slags community enn en guild da? Ingen forpliktelser, bare noen faste folk å queste / snakke med, istedet for å finne nye for hver gang du skal ut på et eller annet stort quest, og risikere å komme sammen med noen som enten ikke kan oppføre seg, eller som ikke kan noe som helst (Jeg kan ikke noe som helst enda jeg heller da :roll: , var ikke med på US Beta, men har key til EU FB :D)

det er helt riktig :)

legger deg på lista nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Der var det ikke akkurat folksomt...

Logget meg inn på se.quakenet.org og #Azeroth-Scoiety, men her er det jo ingen...??

 

La merke til skrivefeilen i navnet på kanalen og forsøkte #Azeroth-Society.. Da funket det jo selvsagt perfekt.. :)

Endret av Pilgrim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...