santaclaw Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor mange frames pre sekund har du i Bloodlines når du er i de forskjellige by områdene? Jeg får rundt 20 fps når jeg er i byen når jeg har alt på max og det samme når jeg har på min detaljer. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor mange frames pre sekund har du i Bloodlines når du er i de forskjellige by områdene? Jeg får rundt 20 fps når jeg er i byen når jeg har alt på max og det samme når jeg har på min detaljer. skjønner ikke helt hva du mener med det men jeg har runna det med maksimalt xp Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Frames per second han mener kansje ? Uanz så fatter jeg ikke hvorfor folk er så jævli hypp på FPS , om du har 200 FPS , hva så ?? Øyet oppfatter vell ikke mer enn 50 Uanz. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Frames per second han mener kansje ? Uanz så fatter jeg ikke hvorfor folk er så jævli hypp på FPS , om du har 200 FPS , hva så ?? Øyet oppfatter vell ikke mer enn 50 Uanz. kan godt være at øyet ikke oppfatter stort mer enn 55-60 bilder pr. sekund, men når han skriver 20 er det vel det du bør ta utgangspunkt i? Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 men når det er 20 bilder per sekund så hakker det jo. ok når det ikke blir bedre når jeg setter ned grafikk innstillingene. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Får også lav fps i by områdene, det er ikke hardwaren men selve spillet som er problemet. Det krever mye mer enn det burde, blir nok fikset i en patch en gang. Dette med dårlig ytelse er også nevnt i diverse tester av spillet. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ja har lest det de hadde vel samme problem i HL2. Men de burde ta og ordne det meget fort. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg hadde også alt for lav FPS i forhold til hva jeg forventet i alle områder. Dårlig optimaliseringer eller noe sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå