Zyko Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Når jeg skal starte en server, kobles den til den interne IP'en min. Hvordan skifter jeg den til at serveren kobler til internet IP'en min? PLEASE SVAR! Det skjer akkurat det samme visst jeg starter en dedicated server på CS.... HJELP!
Uderzo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Når det gjelder cs så gjør det ingenting at din lokale ip vises i konfig vinduet, så lenge du har forwarded riktige porter. Jeg quoter meg selv, gidder ikke å skrive det på nytt Det gjør ikke noe at det er din lokale ip som vises. Det er sånn hos meg også.Etter at jeg gjorde følgende har det fungert som en drøm. Forward disse portene til din lokale ip: 1200 (UDP) 27015(UDP) 27039(TCP) Start dedicated server, skriv sv_lan 0 i console Så gir du den eksterne ip adressen til venner og kjente. eks. 172.140.10.14:27015 Den eksterne ip'en finner du forresten her http://www.whatismyip.com/ Jeg vil tro det samme gjelder ventrilo, forward port 3784
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 "Hjelp" i emnefeltet er ikke akseptabelt, ref. retningslinjene.
Anbefalte innlegg