Gå til innhold

metal forventninger i 2005?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SOAD skal jo slippe to nye cd-er i 2005! :w00t:

 

gleder meg til det jeg også! håper de blir bedre enn steal this album, som var en heavy nedtur etter å ha kjøpt "system of a Down" og "Toxicity"

Steal This Album!

Etter min mening deres beste album!

Men veldig mange likte den fordi den var den så lite radiovennlig, den ble for sær, kjapp, eller for de fleste.

 

Steal This Album var bare en haug med "leftovers" uansett...ikke et helhetlig album.

De er IKKE B-Sider. Sangen er av like stor kvalitet som de andre de har laget(etter min mening så er mange av de beste her). Når de skrev sanger til Toxicity så skrev de 40-50 sanger. Sangene på Steal This Album var sanger som ikke passet inn på Toxicity, men også litt pga. at de ble for sære. Steal This Album var en gave til SOAD fansen som ville ha noe som var med SOAD, og gikk ennda lengre og ikke var "redd" for det. På sett og hvis.

 

Håper at Borknagar releaser sin første dvd i år :)

Skal dem komme med DVD? :dribble:

 

Jeg gleder meg virkelig til det nye Dream Theater-albumet. Et av mine absolutte favorittband. Kjenner jeg de rett blir det neppe en skuffelse.

Det blir det nok ikke.. ;)

 

Tool og Nine Inch Nails burde vel kunne koke i hop noe svelgbart.

Skal de koke noe ihop? Virker spennende! :)

 

Snakk om Tool før 06. Å gåsj..

:w00t:

 

 

 

 

Det ligger ann til å bli et skiggelig bra år for heavy musikk! :green:

Lenke til kommentar
Tristania - Ashes!

den gleder jeg meg til også!

The Kovenants nye album. Håper de har klart å lage noen 1000x bedre enn det siste albumet.

er animatronix det forige? syntes hvertfall at det og nexus polaris var veldig bra!

så jeg sesr fram til dette også!

Håper at Borknagar releaser sin første dvd i år

jepp :thumbup:

Lenke til kommentar
Tristania - Ashes!

den gleder jeg meg til også!

The Kovenants nye album. Håper de har klart å lage noen 1000x bedre enn det siste albumet.

er animatronix det forige? syntes hvertfall at det og nexus polaris var veldig bra!

så jeg sesr fram til dette også!

Håper at Borknagar releaser sin første dvd i år

jepp :thumbup:

Det siste er S.E.T.I, Animatronic var det før der igjen. Det var helt ok, men Nexus Polaris og In Times Before The Light er de jeg liker best.

 

Stian skammer seg etter S.E.T.I og han har sagt at det nye albumet ska bli noe ala Nexus og Animatronic

Endret av Equiox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...