ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 MeTa][iC -- sender deg en PM med en 7-dag serial du kan bruke. (når den kommer vel og merke. Forhåpentligvis om noen minutter) Må huske å taste inn koden som står i bildet i boksen under når du signer opp emailen din.
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 sånn..PM sendt.. hvis andre har problemer så er det bare å si fra.
nord Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 skal introen være hakkete..? altså, lyden kommer og forsvinner.
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 skal introen være hakkete..? altså, lyden kommer og forsvinner. tviler jeg på, og maskinen din takler nok dette, så problemet kan være enten noe med lyden, eller noe som henger igjen i systemet ditt....prøv igjen eller no...
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Trenger man visa kort får å spille trialn? hmm..litt usikker, uansett så tar de ikke penger før din Trial period er over....
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 MeTa][iC -- sender deg en PM med en 7-dag serial du kan bruke. (når den kommer vel og merke. Forhåpentligvis om noen minutter) Må huske å taste inn koden som står i bildet i boksen under når du signer opp emailen din. Takker! Jeg vet at jeg skal skrive de bokstavene i bildet, men jeg gjorde det gang på gang, men det funka ikke! Fikk samme feil-mld! Men samme det, tusen takk for serialen! Skal sjekke den nå.
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Noe jeg bare rablet ned.... TIPS til alle nye spillere: 1. Før dere gjør noe som helst i spillet deres, bruk Training til å lære dere nyttige grunnleggende kunnskaper om spillet, SELV om det kan være noen feil på et av de senere training oppdragene...dere vil få testet iallefall de første 4-5, noe som VIL hjelpe dere på deres vei. 2. Når dere først logger inn i spillet, gjør dere kjent med deres Sanctuary (hjemplanet), hvor de forskjellige "fabrikkene" ligger, og de forskjellige Warp Zones. (teleport til de andre øyene) 3. Bruk VR Training (som nevnt) til å øke deres kunnskap om våpen, og ikke minst det vil øke deres battlerank, noe som vil gi dere en god start i spillet. Kunnskapet om våpen kan også gi dere et visst hint om hvordan du skal bruke dine Certification Points. (Førerkort, på en måte for alt utstyret du kan bruke) SPILLTIPS: Denne delen er mer valgfri, så du kan velge her, men gir noen små hint. 4. Kjøp "Medium Assult", og etterhvert "Agile Exosuit" (etter trening burde du ha noen poeng til å kjøpe dette for), på en Certification Terminal. Hvis du har noen poeng igjen, så prøv å bruke dette på noe våpenrelatert, eller på et kjøretøy, slik at du får noe som du kan i det minste forsøke å drepe med, standard våpenene er ikke å anbefalle å driver assult med. 5. Når du spiller, ny og uerfaren, ikke løp først i rekken av stormende soldater, ta deg god tid, dette er ikke Quake 3 stil!!! 6. Prøv å joine en Squad, (Outfit kan du vurdere senere) folk pleier å lete etter medlemmer og tilby random personer ofte. Grunnen til å joine squad er mange. a. Du vil få noen å krige sammen med, gjerne i lag. b. Når du eller andre på laget dreper, eller overtar en base, så får du også poeng!!!! c. I starten kan du ikke kjøre så mange kjøretøy, MEN du kan sitte på andre, og derfor få en følelse av hvilke kjøretøy som er gode i de forskjellige slag. 7. I starten er du svak til fots, hvis du har lyst, test en MAX, (slags minirobot, med tunge våpen, velger mellom anti: personell, luft, eller kjøretøy. Det finnes også en UNIvalg, da får du alle. 8. Noe jeg kan tipse med, hvis man gidder (noe jeg bør skaffe meg også) et headset, slik at du kan prate med de andre spillerene, det er enklere for planlegging, og ikke minst mindre skriving i kampens hete! Noe jeg mangler? Tips meg på PM, eller som reply! Lykke til på slagmarken! v1.0 Skrevet av Atomics.
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 jaja... bare 6 timer til nå Ikke bli overrasket om det må updates litt også. Hvor oppdatert den versjonen du laster ned, bestemmer hvor mye som må til...
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det no PvE i Planetside, eller er det bare PvP?
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Mener det er bare PvP, tror ikke jeg har sett noe PvE noen gang, med mindre en turret satt opp av en person er å telle som PvE, når du angriper den, de tåler lite, men kan drepe.
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 huuum ok. blir spennende å få prøvd detta i morra
Blib Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det no PvE i Planetside, eller er det bare PvP? Finnes ikke creeps. Kun PvP
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) *Alt han skrev* Skikkelig god guide! Skal følge den til punkt og prikke! EDIT: PvP?! PvE?! Endret 3. januar 2005 av MeTa][iC
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 [iC' date=03/01/2005 : 19:33] EDIT: PvP?! PvE?! PvE: Player Versus Enviroment = Spiller mot AI PvP: Player Versus Player= Spiller mot spiller Forstår du nå?
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 [iC,03/01/2005 : 19:33] EDIT: PvP?! PvE?! PvE: Player Versus Enviroment = Spiller mot AI PvP: Player Versus Player= Spiller mot spiller Forstår du nå? Åå ja! Så, det er INGEN bots med i spillet? Det var flere AI styrte folk på Galaxies. Er det overhodet ingen i PlanetSide?
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Nei, det er som å spille Q3, bare ikke like fort, bare i lag, med luftskavdroner og bataljoner av infanteri og stridsvogner. Dette antagligvis for å vise hvordan krig kan bli, når det ikke er dumme AI bots med....noe som ville gjort kills mye enklere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå