Gå til innhold

Noen som vet noe om BenQ FP937s+ ?


Vu-caN

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå har vi fått tilbakemelding fra BenQ :)

 

Garantien er som følger:

 

- Er skjermen under femten / 15 dager blir den byttet av BenQ

- Er skjermen over femten / 15 dager er det BenQs Pixel garanti som

gjelder (Se på BenQ's sider for ytterligere info).

 

Så har du pixel feil og skjermen er under femten dager (eller har flere døde pixler enn det som er tillatt) ta kontakt med BenQ på understående info :)

 

Technical Support Helpdesk: 235 000 62 (10:00-16:00)

RMA Email: [email protected]

RMA Helpdesk: 235 000 85

 

Denne infoen ang. pixel feil etc. gjelder modell FP937S+ og for andre modeller er det andre regler!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FOR en forskjell!

 

Nå har jeg hatt mine første 20 minutter med FP937s+, og det er en nytelse uten like! Skjermen jeg har byttet ut, er en 17" Hitachi CM640ET, så det er kanskje ikke så rart at dette er så herlig som det er...

 

Jeg har dog en død pixel, tror jeg, men den syns kun under oppstart (på svart skjerm). I Windows finner jeg den nesten ikke igjen, selv om jeg vet hvor den sitter. Jeg skal prøve å gnikke den bort. Litt hjertemassasje hjelper nok.

 

:love:

 

EDIT:

Hva er den mest forsvarlige måten å "massere" en LCD skjerm på?

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar

finn fram en myk klut e.l., og ta den foran fingeren, og gni den mot skjermen omtrent like hardt som når du bruker en mus-pad på laptoper(den lille firkanten som er trykkfølsom), i omtrent et halvminutt. Dersom det ikke blir suksess, kan du prøve LITT hardere, du skjønner selv omtrent hvor hardt du må trykke for ikke å ødelegge panelet...

Lenke til kommentar

Den lyden jeg har nevnt har gått bort av seg selv. Jeg legger hvertfall ikke merke til den lengre, og om jeg legger øret over kanten av skjermen så er den betydelig svakere enn da jeg irriterte meg over lyden. Den døde pixelen driter jeg i, legger sjeldent merke til den og det er trossalt bare én :tease: Har hatt skjermen i under 15 dager, men jeg gidder ikke bytte. Hva om jeg bytter og får en med enda fler døde pixler. Har nettopp bytta to floppydriver og vil overhodet slippe å bytte skjerm X antall ganger :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...