Gå til innhold

Noen som vet noe om BenQ FP937s+ ?


Vu-caN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fått testa skjermen igår. Ingen døde pixler her, men jeg har likevel et par ting å kommentere. Min skjerm begynner å lage en veldig lys og høyfrekvent lyd etter 10-15 minutters bruk.

min FP767 gjør også dette, dersom den ikke er stilt inn riktig..

f.eks. under oppstart gjør den det, men i windows er den helt fin.

Det er nok lurt å i allefall installere driveren til skjermen..

Lenke til kommentar
har noe gått fort forbi meg? har sett etter denne skjermen siden 24.12.05 :p står at ingen har den... er det noen som har den altså?

Pyton.no hadde 12 stykker inne igår, da jeg bestilte, men ingenting ble sendt til meg idag. De får ny forsyning imorra, og det er bekreftet (ikke ubekreftet).

 

Databutikken.com har i tillegg status "på lager", på deres sider.

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi skal få inn et parti til i morgen (20/01-05)

 

Når i går bestilte du? Om du bestilte om kvelden, så blir ordrene som er lagt inn om kvelden godkjent / gjort klar i kronologisk rekkefølge (dvs. først best - først ut). Om det som i går, var flere bestillinger enn det som var på lager, har dessverre ikke MultiCase, som vi bruker mulighet for å informere dette på web før etter at ordrene er godkjent(e)!

 

Dette er noe vi har tatt opp med MultiCase og håper vi får en avklaring på (dette gjelder alle som bruker MulitCase :( )

 

Håper du har fått en "sånn passe grei" forklaring :)

 

Hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar
Lillebror er en Plug and Play-skjerm, rart ikke + er det...

Det er da vitterlig "+" modellen også... Hvem har sagt at den ikke er det ?

følgende:

Min funker helt fint, men jeg "instalerte" det som fulgte med cd'n og sånn ja! Men er ikke sikker på om det er det som er feilen.

 

FP937s hadde ikke med noe CD...

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vi skal få inn et parti til i morgen (20/01-05)

 

Når i går bestilte du? Om du bestilte om kvelden, så blir ordrene som er lagt inn om kvelden godkjent / gjort klar i kronologisk rekkefølge (dvs. først best - først ut). Om det som i går, var flere bestillinger enn det som var på lager, har dessverre ikke MultiCase, som vi bruker mulighet for å informere dette på web før etter at ordrene er godkjent(e)!

 

Dette er noe vi har tatt opp med MultiCase og håper vi får en avklaring på (dette gjelder alle som bruker MulitCase  :(  )

 

Håper du har fått en "sånn passe grei" forklaring :)

 

Hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Hei!

 

Jeg fikk ordrebekreftelsen kl 20:20 igår kveld, og regner da med at jeg bestilte i tidsrommet 20:15-20:20.

 

Jeg er ikke bitter på Pyton.no i det hele tatt, om det virket sånn. Det eneste som var litt kjedelig, er at det skal holde hardt for at jeg skal få glede av skjermen i helga (jeg regner ikke med at dere får skjermene levert, og rekker å pakke dem før posten "går" imorra), men det er ikke verdens undergang. Å få den på mandag får duge :)

 

Takker uansett for svar. Det var forklaring god nok :yes:

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar
Lillebror er en Plug and Play-skjerm, rart ikke + er det...

Det er da vitterlig "+" modellen også... Hvem har sagt at den ikke er det ?

følgende:

Min funker helt fint, men jeg "instalerte" det som fulgte med cd'n og sånn ja! Men er ikke sikker på om det er det som er feilen.

 

FP937s hadde ikke med noe CD...

Er ingen drivere på cd'en som fulgte med "+" skjermen heller... Var bare en manual i en .pdf fil og et innstillings progg til "I" knappen(den til venstre nede)... Skjønte ikke helt pointet med den cd'en i det hele tatt, for den innstillingen som skjedde gjennom det lille progget, kan jeg ikke akkurat sverge mitt troskap til :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har også fått meg denne skjermen nå, men det viser seg at det er en død pixel her. Den er en hvit prikk, som peker seg ut mest på bilder.

 

Først så var den veldig stygg, som om lyset sprikte ut av den, men så tok jeg litt på den med fingeren, så forsvant det værste. Nå er det bare den ene prikken igjen uten noe ekstra søl rundt.

 

Noen som har råd om hva jeg burde foreta meg? Kjøpte den hos pyton.no.

 

Føler meg litt snurt, siden jeg har gledet meg til en kjempebra LCD-skjerm i evigheter, og når den først kommer så er det en død pixel der :hrm:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har også fått meg denne skjermen nå, men det viser seg at det er en død pixel her. Den er en hvit prikk, som peker seg ut mest på bilder.

 

Først så var den veldig stygg, som om lyset sprikte ut av den, men så tok jeg litt på den med fingeren, så forsvant det værste. Nå er det bare den ene prikken igjen uten noe ekstra søl rundt.

 

Noen som har råd om hva jeg burde foreta meg? Kjøpte den hos pyton.no.

 

Føler meg litt snurt, siden jeg har gledet meg til en kjempebra LCD-skjerm i evigheter, og når den først kommer så er det en død pixel der :hrm:

Spør Pyton selv, så får du nok et svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Spør Pyton selv, så får du nok et svar! :thumbup:

Vet at pyton ønsker seg større kundekrets, men vil de vike for en død pixel? (både for å få en gladkunde og skryt på hw som fører til økt kundekrets)

 

Hmm. Jeg har mine tvil, de har jo som kjent kundestøtte på msn, men føler det blir så halveis. Forresten, leser ikke de denne tråden? Hadde vært enklere det.

*gruble :hmm: *

Lenke til kommentar

Da har jeg også lagt merke til en død pixel :( Den er blå og vises lett om jeg har en mørk bakgrunn. Nå som jeg først har lagt merke til den så er den jo veldig irriterende da.

Så er det den lyden som jeg har nevnt før. Lurer litt på om jeg skal prøve meg på en reklamasjon, men det er jævla kjipt å gå uten skjerm nå som jeg endelig har fått meg splitter ny maskin. Aner jo ikke hvor lang tid det kan ta før jeg får en ny skjerm. Noen som vet ? Bestilte på databutikken.com om det sier noe :ermm:

Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi er i dialog med BenQ ang. Pixel feil! De har lovet oss tilbakemelding i løpet av dagen!

 

De sa at normalt sett var det tre pixelfeil som gjelder på skjermer som ikke leveres med "Zero Pixel Fault" - men som sagt, vi venter på feedback fra BenQ.

 

Uansett hvor skjermen er kjøpt skal det være samme kvalitet - som om skjermen er kjøpt av oss eller andre er det ikke forskjell på kvalitet!

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...