Gå til innhold

Noen som vet noe om BenQ FP937s+ ?


Vu-caN

Anbefalte innlegg

Jeg forhørte meg først her på hw.no om hvilken skjerm jeg burde kjøpe, og valget falt på BenQ FP937s+, men etter å ha overvåket webbutikkene i ca 6uker, så ser det ut til at ingen har denne skjermen, og de har heller ikke FP937s-modellen som er litt dårligere.

 

Er det noen her som har peil på hvorfor de aldri kommer inn i webshopene? Jeg har lyst på en slik, men virker som om det er umulig å få tak i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt den jeg ;) På mpx.no

 

Men tror ikke de har den på lager enda :(

Så jeg venter! hehe

Tror de har den billigere på mamoz eller noe.

Okei, men for meg virker som om ingen får inn denne skjermen. La merke til at forskjellen på prisen på fp937 og fp937+ var minimal, så jeg hadde heller lyst på en bedre skjerm å kjøpe +. Men ikke snakk om at den er å oppdrive :dontgetit:

Lenke til kommentar

Selvom det står bekreftet så hadde ikke jeg stolt på det hvertfall. Hos mpx.no stod FP937s skjermen som "Bekreftet" og gikk over til "Ubekreftet", så tilbake til "Bekreftet" for så å gå tilbake til "Ubekreftet" igjen... Tror de nettbutikkene får slå opp i ordboka snart, for BEKREFTET skal da være BEKREFTET ! Blir så sur på sånt :ermm:

Lenke til kommentar
Selvom det står bekreftet så hadde ikke jeg stolt på det hvertfall. Hos mpx.no stod FP937s skjermen som "Bekreftet" og gikk over til "Ubekreftet", så tilbake til "Bekreftet" for så å gå tilbake til "Ubekreftet" igjen... Tror de nettbutikkene får slå opp i ordboka snart, for BEKREFTET skal da være BEKREFTET ! Blir så sur på sånt :ermm:

Ta det med ro.. har sjekka det der. Skjermane var sendt frå USA, så dei skulle være hjå pyton på fredag, tidligast torsdag! :D

 

Gleda meg.. :p

Lenke til kommentar
Det ser ut til at en grossist har driti litt på draget, og kalt denne 937+, så se ikke bort fra at lista over nettbutikker som fører denne vokser radikalt snart. Venter bare på avklaring, og eventuell korrigering fra grossist/nettbutiiker

Kan du forklare litt nærmere hva du mener? Skjønte det ikke helt.. :blush:

 

Pyton.no får den inn idag sier de!

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vi fikk inn til de som hadde bestilt nå og får inn ytterligere (dvs. til lager) 07/01-05

 

Så de som hadde lagt ordre får sine pr. post / bud / eller henting for de som ønsker det :)

 

Ha en god dag:)

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Topp! :thumbup: Ser at skjermen min er sendt nå! Veldig spent på om denne + modellen er bra! ;)

Lenke til kommentar
Post erfaringer da.. skulle ønske jeg kunne sammenlignet med min, og sett hva som var forskjellen!

Ja, det hadde vært artig.. forskjellen er vell hovedsaklig 500:1 kontrast til 700:1, brightness 250 nits til 300 nits, og 12ms til 8ms.

 

Er noen andre småforskjeller og tror jeg. :yes:

 

Har kontrasten og brightness mye å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...