Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eizo skjerm satt jeg å glodde på når jeg fant på mitt vakre nick etter at 14532 andre folk begynte å kalle seg Shinobi ca 10 år etter at det var hype på sega.. *sigh*

(Eiz0r - r0zie, capi?)

 

Edit: måtte skrive litt mer.

 

Har spilt en del RPG online, der skaper du jo en slags personlighet bak nicket ditt.. Siden de fleste som faktisk elsker cs over alt på jord er mindreårige og har ganske dårlig fantasi (no offens) så blir det fort noe som "C0D3BR34K3R" som var pop for ca 5\6 år siden om jeg husker rett...

uansett er det jo utrolig enkelt å finne ut en del om en person bare ved å se på nick..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
--==::b00|V|piBjQr|\|Z::==--||PuR3||Pw|\|4g3|| Noe slikt du tenkte på?

Jeg ser for meg en som heter Ole, er 14 år, 32kg, bruker briller, har tannregulering og er generelt ganske blek.

Ser for meg en som heter Arne Bjarne og er rimelig feit og sitter å spiller med solbriller

 

 

Som regel er det noe de med normale nick som er flinke, det er nå min erfaring.

 

Kaller meg selv Alt-Ctrl

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
--==::b00|V|piBjQr|\|Z::==--||PuR3||Pw|\|4g3|| Noe slikt du tenkte på?

Jeg ser for meg en som heter Ole, er 14 år, 32kg, bruker briller, har tannregulering og er generelt ganske blek.

Ser for meg en som heter Arne Bjarne og er rimelig feit og sitter å spiller med solbriller

 

 

Som regel er det noe de med normale nick som er flinke, det er nå min erfaring.

 

Kaller meg selv Alt-Ctrl

Blæ, min skildring er nok en syltynn gutt på 2.10, han har tannregulering og går med samme klærne hver dag, mobbet ut av gjengen får så å tilfredstille seg med å lage patetiske CS nicks og snakke drit til andre han møte på CS..

Lenke til kommentar

Bare kom på Zevz av en merkelig grunn og har vært

fornøyd med det siden.....

Før hadde jeg bare sånne tragiske nick som :

Billthabutcher og Masterking :S

 

*edit*

 

måtte skrive en annet nic som jeg ikke kom på

i slengen:

 

Masterblaster :!: fins mye tragiske nick i verden

Endret av {Zevz}
Lenke til kommentar

Kaller meg xantir`, har kallt meg det siden jeg begynte å spille multiplayer spill. "`" tegnet er hvordan en kjenner meg igjen, jeg bruker det for at mitt nick skal bli unikt og igjenkjennbart. Jeg kaller meg xantir` på alle spill, og alle forum, og alle mIRC kanaler (så lenge det er mulig)

 

Edit: La til noe.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
Bare kom på Zevz av en merkelig grunn og har vært

fornøyd med det siden.....

Før hadde jeg bare sånne tragiske nick som :

Billthabutcher og Masterking :S

 

*edit*

 

måtte skrive en annet nic som jeg ikke kom på

i slengen:

 

Masterblaster :!: fins mye tragiske nick i verden

Viss jeg ikke tar helt feil så er Zevs den største guden i Gresk mytologi. Sjegg kjortel og med lyn i hånden. Helt ok nick. Men vær obs. Det er to Zer og det er bokstaver som er litt i grenseland når du har et nick. når et nick har 50% "Z" så er det ikke særlig bra. Men det er greit nok. "XL" er ikke så veldig bra det heller da :p Men prøv å ungå å skrive nicket ditt slik "ZevZ" Gruer bare med tanken.

 

Du er ikke den eneste med en mørk fortid i nick jungelen. Jeg for eksempel har også vert kjent som Dragon og Dragonator....OOooh Skam :blush::cry:

 

Men vi alle har vert 14 en gang ;)

 

 

xantir` Stusset litt over den omtalte `en. Tror ikke du trenger den for at det skal være unikt. OG et nick er ikke det samme som et fødselsnummer. Det må ikke være helt unikt. Det er mer som et navn. Sist jeg sjekte så var det flere en jeg som heter Bjørn i denne verden. :roll: (ja jeg vet det ikke er låv å kalle noen bjørn lenger. Så det trengs ikke tas opp for å opplyse mg. JEG VET!! :!: Gjør meg kanskje litt mer skjelden. En utdøende rase så og si :) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...