Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?"

 

-Enkelt, fordi nesten alle som spiller CS er teite :)

 

Forøvrig kaller jeg meg enten Chinpokomon eller Lottelise :roll:

hoy hoy faktisk litt enig med deg der

håper ikke jeg er teit for jeg kjøpte faktisk ikke spillet

Ikke alle som spiller CS er teite. :blush: Jeg er bare teit fordi jeg suger og fortsetter og spiller. (CS:S)

 

Jeg kjøpte ikke....eeh CS....men Half-life 1 og 2.

-Ja men da kjøpte du jo CS da din kjernekar!!! vil nok mange tenke. Men jeg kjøpte half life og fikk med CS ;) Half life som er grunnen. CS er bare en liten bonus å spille når du har rundet HL noen ganger

 

Lottelise og Chinpokemon var meget bra nick. Viser at du har humor (South Park- I got Shoe :!: )

 

Men de som tenker at nick med teikn og tall er "uberfete" (Sikter ikke til noen i forumet :innocent: ) bør kanskje ta å revurdere innholdet i sitt liv. Frisk luft å kontakt med det motsatte kjønn er kanskje en vending å ta.

Lenke til kommentar
"Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?"

 

-Enkelt, fordi nesten alle som spiller CS er teite :)

 

Forøvrig kaller jeg meg enten Chinpokomon eller Lottelise :roll:

hoy hoy faktisk litt enig med deg der

håper ikke jeg er teit for jeg kjøpte faktisk ikke spillet

Ikke alle som spiller CS er teite. :blush: Jeg er bare teit fordi jeg suger og fortsetter og spiller. (CS:S)

 

Jeg kjøpte ikke....eeh CS....men Half-life 1 og 2.

-Ja men da kjøpte du jo CS da din kjernekar!!! vil nok mange tenke. Men jeg kjøpte half life og fikk med CS ;) Half life som er grunnen. CS er bare en liten bonus å spille når du har rundet HL noen ganger

 

Lottelise og Chinpokemon var meget bra nick. Viser at du har humor (South Park- I got Shoe :!: )

 

Men de som tenker at nick med teikn og tall er "uberfete" (Sikter ikke til noen i forumet :innocent: ) bør kanskje ta å revurdere innholdet i sitt liv. Frisk luft å kontakt med det motsatte kjønn er kanskje en vending å ta.

Litt sjokka over at det er mulig å ta noe sånt seriøst. :hmm:

Hvem ville likt ett sånt nick?

Lenke til kommentar
Les tidligere tråder

jadajadajada

Blablabal.

Litt sjokka over at det er mulig å ta noe sånt seriøst. :hmm:

Hvem ville likt ett sånt nick?

Etter å ha spilt på public servere så har jeg sett mye....verre ting en mange kan i marerittene sine fantasere om. Så det er ikke så lett å vite hvem som er seriøse eller ikke. Det er sykinger der ute. Sykinger som faktisk syns at det er uberkult. Som jeg fremdeles mener burde revurdere innholdet i livet sitt.

 

Men glad for din del at du ikke hadde det som nick. Eller du har ikke det men kanskje "D [] []\/[] []D ^^_*_MuNkY_*_^^ 1337RoXX" :D Du synest kanskje det var noen øverflødige teikn:P

Lenke til kommentar
Etter å ha spilt på public servere så har jeg sett mye....verre ting en mange kan i marerittene sine fantasere om. Så det er ikke så lett å vite hvem som er seriøse eller ikke. Det er sykinger der ute. Sykinger som faktisk syns at det er uberkult. Som jeg fremdeles mener burde revurdere innholdet i livet sitt.

 

Men glad for din del at du ikke hadde det som nick. Eller du har ikke det men kanskje "D [] []\/[] []D ^^_*_MuNkY_*_^^ 1337RoXX" :D Du synest kanskje det var noen øverflødige teikn:P

tja :D

Lenke til kommentar
"Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?"

 

-Enkelt, fordi nesten alle som spiller CS er teite :)

 

Forøvrig kaller jeg meg enten Chinpokomon eller Lottelise :roll:

hoy hoy faktisk litt enig med deg der

håper ikke jeg er teit for jeg kjøpte faktisk ikke spillet

Ikke alle som spiller CS er teite. :blush: Jeg er bare teit fordi jeg suger og fortsetter og spiller. (CS:S)

 

Jeg kjøpte ikke....eeh CS....men Half-life 1 og 2.

-Ja men da kjøpte du jo CS da din kjernekar!!! vil nok mange tenke. Men jeg kjøpte half life og fikk med CS ;) Half life som er grunnen. CS er bare en liten bonus å spille når du har rundet HL noen ganger

 

Lottelise og Chinpokemon var meget bra nick. Viser at du har humor (South Park- I got Shoe :!: )

 

Men de som tenker at nick med teikn og tall er "uberfete" (Sikter ikke til noen i forumet :innocent: ) bør kanskje ta å revurdere innholdet i sitt liv. Frisk luft å kontakt med det motsatte kjønn er kanskje en vending å ta.

du får respekt av meg

Lenke til kommentar
du får respekt av meg

Jah, respect til deg:

MarkMorrison.jpg

 

Men over til noe annet: Jeg tror de værste nickene jeg har sett har vert på America's Army... Grusome "tyskernick" a la -={([sVETT])}=__.::JuRgEn::.||.GER||

 

Grøss :ohmy:

 

Når det kommer til mitt eget nick, Der Kommissar, så var jeg ganske aleine om det intil noen fjottsekker kalte seg det samme på CoD :( Men det verste var da jeg møtte en fyr på en eller annen 1.6server som kalte seg DeR Komyzah eller noe sånt, som påstod at jeg fakenicka han :!:

Lenke til kommentar
du får respekt av meg

Jah, respect til deg:

MarkMorrison.jpg

 

Men over til noe annet: Jeg tror de værste nickene jeg har sett har vert på America's Army... Grusome "tyskernick" a la -={([sVETT])}=__.::JuRgEn::.||.GER||

 

Grøss :ohmy:

 

Når det kommer til mitt eget nick, Der Kommissar, så var jeg ganske aleine om det intil noen fjottsekker kalte seg det samme på CoD :( Men det verste var da jeg møtte en fyr på en eller annen 1.6server som kalte seg DeR Komyzah eller noe sånt, som påstod at jeg fakenicka han :!:

Hehe ja han tenkte vel at du hadde en teit varsjon av hans nick og ikke omvend. :hmm: Anyway, fordelen med å ha et litt sært og rart nick er at det ikke er noen fjortisser som vil kalle seg det samme som deg. Überfete nick med nuller og kurdiske bokstaver lar jeg være til de som er verdig dem. nemlig Fjortisser som bruker dem til å fake eksisterende nick. For en fantasi. :whistle:

 

Men jeg reknet nesten med å kritisere CS nick i CS forum var som å skrike Al Quida i Wasington. "Allha" stein i glasshus.

 

Men var vist litt støtte og forståelse og få :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg kaller meg -[J.H.M]-KrigeR-#Edge eller bare JegHaterMåker. De teiteste Cs nicks jeg har sett, er de som bare består av @£$@€ń"#@£@£€ಿ@@£&@ tegn uten noe form for mening. Ser ut som en katte har feid over tastaturet, allikevel synes jeg at CS "språket" er enda værre en selve nicksa..når folk begynner med oooomfgs fettnabbs......| pwn y00 2k 4ever...h4xX0r...osv.....n00b..osv... Det synes jeg bare blir for dumt, de burde gå grunn skolen om igjen. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med mange av dere! Det er en fin linje mellom kjedelige og stilige nick. Problemet er at mange ikke skjønner når det er stilig og går videre til vulgært. Hater å stresse med å finne ut hvilken del av nicket jeg skal skrive for at spilleren skal skjønne at det er han jeg skriver til.

 

Vel, litt off topic, etter å ha lest gjennom deler av tråden her, jeg har jaggu spillt en del mot flere av dere!

 

Mitt nick: [NOR] Pitbullo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...