Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle CS nick så teite?


Anbefalte innlegg

Bare kom på Zevz av en merkelig grunn og har vært

fornøyd med det siden.....

Før hadde jeg bare sånne tragiske nick som :

Billthabutcher og Masterking :S

 

*edit*

 

måtte skrive en annet nic som jeg ikke kom på

i slengen:

 

Masterblaster      :!:  fins mye tragiske nick i verden

Viss jeg ikke tar helt feil så er Zevs den største guden i Gresk mytologi. Sjegg kjortel og med lyn i hånden. Helt ok nick. Men vær obs. Det er to Zer og det er bokstaver som er litt i grenseland når du har et nick. når et nick har 50% "Z" så er det ikke særlig bra. Men det er greit nok. "XL" er ikke så veldig bra det heller da :p Men prøv å ungå å skrive nicket ditt slik "ZevZ" Gruer bare med tanken.

 

Du er ikke den eneste med en mørk fortid i nick jungelen. Jeg for eksempel har også vert kjent som Dragon og Dragonator....OOooh Skam :blush::cry:

 

Men vi alle har vert 14 en gang ;)

 

 

xantir` Stusset litt over den omtalte `en. Tror ikke du trenger den for at det skal være unikt. OG et nick er ikke det samme som et fødselsnummer. Det må ikke være helt unikt. Det er mer som et navn. Sist jeg sjekte så var det flere en jeg som heter Bjørn i denne verden. :roll: (ja jeg vet det ikke er låv å kalle noen bjørn lenger. Så det trengs ikke tas opp for å opplyse mg. JEG VET!! :!: Gjør meg kanskje litt mer skjelden. En utdøende rase så og si :) )

Nicket Zevz var jo greit gennerelt ved tanke på

den store greskeguden Zevs. Følte det ble litt

tåpelig med et nick likt etter en gud og derfor satt jeg en Z bakerst.

har alldri hørt noe upositivt om nicket mitt før .

Kunne alldri selv komme på tanken 50% Z i nick er bad taste.

Smak og behag sier jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blablabla yadayadayada)

Nicket Zevz var jo greit gennerelt ved tanke på

den store greskeguden Zevs. Følte det ble litt

tåpelig med et nick likt etter en gud og derfor satt jeg en Z bakerst.

har alldri hørt noe upositivt om nicket mitt før .

Kunne alldri selv komme på tanken 50% Z i nick er bad taste.

Smak og behag sier jeg :p

Vel jeg vil ikke påstå å si at 50% Z er good taste. Men som sagt smak og behag. Noen liker 15konsonanter etter hvarandre i navna sine og noen ikke. Men det er ikke noe dårligt nick altså. På ingen måte. Jeg er ikke imot slike nick. Det er disse nickene som kun kan skrivest på et kurdisk tastatur som jeg missliker. Er ikke på noen måte ment som en tråd der en skal skjelle ut hverandres nick. De fleste på forumet her har greie nick, og de som ikke har det snakker ikke i denne samenhengen :D

Lenke til kommentar
OneShoT fordi det er rett å slett det jeg bruker for a drepe fienden :D

 

Edit : Store bokstaver på O S T :D

TwoShotShakur go home :p

 

Jeg bruker våpen til å drepe med. (forstod at du bruker one shot)

 

O S T....med litt modding så blir det lett T O A S T....Eller ikke. Uansett, litt morsomt med ost greiene :thumbup:

Lenke til kommentar
OneShoT fordi det er rett å slett det jeg bruker for a drepe fienden :D

 

Edit : Store bokstaver på O S T :D

TwoShotShakur go home :p

 

Jeg bruker våpen til å drepe med. (forstod at du bruker one shot)

 

O S T....med litt modding så blir det lett T O A S T....Eller ikke. Uansett, litt morsomt med ost greiene :thumbup:

bruker one hit på å drepe en ofte, men ellers treffer jeg ikke :D

Lenke til kommentar

*skamme seg over nicket jeg bruker i hw.no*

 

Det er vell slik de sier her, de føler seg elite med slike tegn, eller kanskje de ikke er så glad i statsen sinn så de skriver et utydelig nick?

 

Vell det var da en stund siden jeg brukte sn0mannen som nick, heter nå sn0, enkelt og greit, passer i de fleste spill. Grunnen til at jeg begynte med sn0mannen er vell fordi jeg flytta sør for 3-4 år siden, er så mange som maser om samer, snø, vær osv. Er også bleik som snøen og litt kulde er godt for kropp og sjel ;) Så fant jeg ut at sn0mannen ble for mye og for rart så jeg bytta det til sn0.

 

Mitt første nick var pizzadeig :D hehe pøsemoaker har jeg kalt meg for moroskyld noen ganger også. RPG nicket mitt har hele tiden vært Xhater.

Lenke til kommentar
VinterUlv hvordan vet du det?! ;) er Du en liten Cheater siden du skriver det? jeg er enig at et Nick skal være unikt.

Det var ren ironi.

 

Men, over til noe helt annet.

Jeg var med i en skandinavisk klan tidligere (Platoon Wikings), som hadde noen fine regler angående nicks. Du kan hete ka farsken du vil, men når du er med i en klanmatch, skal du bruke en forkortelse. Så i treningsmatcher ble jeg bare "vv", og i turnering og friendly matcher ble jeg "pw.vv". Enkelt og greit.

 

Når det gjelder "naming policy" sånn generelt, tror jeg ikke vi trenger noe navne-politi, bortsett fra på MMORPG'er. At folk har 512-tegns navn i CS bryr ikke meg, det kan admin av servern bestemme, for så vidt jeg vet kan en slik server settes til å kun godta bokstaver, X antall tegn, osv. Noe sånt gjorde jeg da jeg skulle sette opp en ET server iallefall.

 

For å summere opp vil jeg si: "Serveradmin bestemmer hva som er lov."

Lenke til kommentar
så poenget med hele tråden ble plutselig at Bromlexl skal godkjenne nickene til folk?

Jaha, ja.

Jeg vet ikke hvordan det skjedde. Det bare skjedde. Må si at jeg som trådstarter ble litt vist off topic. Det var ikke meningen. Det startet med at jeg kommenterte noen nick. Så bare ballet det på seg. Ville bare holde litt liv i tråden. Men når spørsmålet mitt ble satt ut i det opne så var det ikke så mye mer å gjøre. Så jeg gikk løs på de stakkars deltakerne. Menmen. Hvorfor er det ingen som kommenterer nicket mitt. Det er på ingen måte perfekt det heller.

 

-0-=-0-MenMen-0-=-0- life goes on :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg brukte Lonely Wolf

Men bytta til; AvaloN, The Lone Wolf. men bruker bare AvaloN :p

Avalon, er ikke det en butikkjede eller noe slikt. Der de selger Rollespillutstyr og lignende. Men Det er et ganske bra nick.

er ikke bare en butikk kjede men også en sjøen (eller øy) i historien om sverdet i stenen. - tror jeg :p

 

 

Btw - kaller meg Pesern i cs også

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...