Gå til innhold

Counter Strike, Gaming Kit (Ideer om Headset?)


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva det perfekte CS gaming kit ville være.

 

Akkurat nå tenker jeg på å kjøpe Logitechs MX-510, fuNc sUrface 1030 musematte men jeg vet ikke hva headset jeg skal bruke (derav postet på Lykort og PC-høytalere forumen). Har dere noen ideer? Headsettet kommer til å bli brukt bare til gaming, så ikke bry dere om Headset som skal være bra til for eksempel å høre på musikk osv. Og det er ikke nødvendig, men Headsetet burde ha Microfon, og det burde være lett å lokalisere lyder, slik man vet hvor fienden er.

 

Noen ideer? Hvis jeg finner ut hvilket Headset jeg skal bruke, og det blir bra, tror jeg dette vil være det Perfekte CS kit.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stalltips:

mus: Razer diamondback (462kr)

musmatte: razer eXactmat(392kr) eller steelpad4d(114kr)/s&s(299kr)

headsett: plantronics audio90(427kr), plantronics dsp500(942kr) eller sennheiser pc 155(1360kr)

 

har du penger nok så anbefaller jeg:

razer diamondback camelon

razer eXactmat

sennheiser pc 155

Dette kommer seg på 2238,- hos databutikken.com :w00t:

 

 

PS: Kan hende du finner "delene" billigere. prisene er hentet fra prisguiden hos de som har varene inne.

Endret av eln
Lenke til kommentar

Plantronic 90, Koss sb45, Sennheizer 150 er vel de beste alternativene. Selv har jeg Koss r70b, men det anbefaler jeg ikke pga miccen er festet i ett plastklips som lett går i stykker (talentløst av Koss når headsetet ellers er bra)

Endret av ketle
Lenke til kommentar
Kjøp deg Logitech mx510 og disse de er perfekte til cs! :thumbup:

 

Har ikke peiling på musematter, skulle gjerne hatt en selv!

Har du hele tatt peil på hva du snakker om? De Logitech headsettene har RÆVVA lydkvalitet og de stenger heller ikke lyden inne, som kan være en ulempe.

Ja jeg har peiling på det! Og jeg synes pris ikke er værst! Men lyden er jo bra nok til cs.. Hvis du kanskje skjønte at han ikke skulle ha noe til musikk og masse annet..

Lenke til kommentar

Hadde Logitech Premium ettellerannet til 600kr. Ble ødelagt etter 1 måned. Møkkakvalitet.. Fikk nå Plantronics 90 til jul og disse er MYE mer behaglige, og i tillegg konge mic :)

Lydkvaliteten var sinnsykt uvant i begynnelse, og vet ikke om den er dårlig eller bra ( er ikke kresen og har aldri hatt skikkelig headset :p).

 

Edit: Trøtt :nei:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Annbefaler å kjøpe Razer Diamondback , og evt en god steelpad.

Headsett varierer etter smak og behag og lommeboka :)

Hvis du er seriøs , ville jeg gått enten for Sennheiser PC150 , evt

Plantronics DSP500

Selv har jeg Plantronics audio90 og er storfornøyd. :thumbup:

Plantronics og Sennheiser er de som er mest brukt innenfor gaming,siden de er gode til å lokalisere hvor fiendene er.

Endret av deviton
Lenke til kommentar

Penger skulle ikke være et stort problem da, har litt over 4000,- til disposisjon.

Hittil, så ser det ut som at alle er enige (neesten alle) om at Razor Diamondback er bedre enn MX-510...Det er bare det at jeg selv syntest MX-510 ser bedre ut, fordi den er litt stor, likte det med MX-310 også. Syntest at det gir bedre kontroll jeg. Og Razor Diamondback ser liten ut, er den det? Men uavhengig av hvor mye penger jeg har, vil jeg ikke bruke mer enn 1500-2000 kr.

Og det ser ut som at mesteparten av dere syntest Sennheiser (pc150? 155?) er best, og at fUnc ikke er så bra, men det er Razor eXactmat eller en Steelpad.

Magefølelsen sier at to Razor produkter (Diamondback og eXactmat) vil passe best ilag og funke bedre en en steelpad. Har ikke prøvd noen av de før, så det er en ren magefølelse. Så her er den listen jeg har fått hittil:

 

Mus: Flesteparten mener Razor Diamondback, noen mener MX-510

Musematte: Fra mest populæer til minst--> Razor eXactmat, fUnc, Qpad lowsense.

Headset: Sennheiser pc 150, 155?, Planatronics?

 

Hvis jeg skal velge mellom MX-510 og fUnc, eller Razor Diamondback og eXactmat, ville jeg valgt det billigste! Gjetter at det er MX-510 og fUnc?

Men hvis Razor duoen er mye bedre velger jeg dem, hvis det ikke hadde vør for at den ser liten ut, og at jeg liker store muser etter erfaring med MX-310.

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...