Gå til innhold

WoW FB tidlig i januar...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det ville ikke ha vært så søkt, bortsett fra at de i går sa at betaen ikke starter før "tidlig" i januar 2005.

4 minutes after midnight it is then.. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vert herlig om det hadde blitt slik..

Men her er det jo snakk om Blizzard, så det kan vi jo nesten avskrive..

Men det er jo lov å håpe for dei som vil..

Skrevet
Det hadde vert herlig om det hadde blitt slik..

Men her er det jo snakk om Blizzard, så det kan vi jo nesten avskrive..

Men det er jo lov å håpe for dei som vil..

Bra tidspunkt å starte på da, alle er ute å feirer, slipper at serverne blir drept etter 10 minutter :w00t:

Skrevet (endret)

Haha :!: Det må være deprimerende :p

Men dette ser faktisk ganskelovende ut! :yes:

Edit: Ok, ikke så veldig da

Endret av M@R7!N
Skrevet
Får man ikke laste ned betaen heller før den endelige releasen? Hvis alle må laste ned betan må d da bli en stoor belastning på serverne deres...?

Dei legger ikkje ut klienten på ein server, slik at alle kan laste den ned derifrå.. Det dei gjer er å bruke torrent-nettverket til å få spredt ut klienten.. Og på den måten ungår dei problem med spregte servere..

Skrevet

Jeg tror hovedgrunnen til utsettelsen har vært det med fransk og tysk versjon av spillet, samt at de prøver å ansette nok folk som GM/Tech-support før de releaser, for å "ha alt" på plass.

Skrevet

Tror det blir en billigere affære for Blizzard å si "her er betaen folkens, men vi har dessverre ikke alt support-personell på plass. Det kan derfor ta litt tid med support spørsmålene deres" enn at de sier "vi må dessverre utsette til slutten av januar"

Skrevet

Jeg syns dere får slutte å klage.

Er vel ingen som vil ha spill som er fulle av bugs (jeg vet det ikke er derfor de har FB, det er bare et eksempel. :p ) eller servere som krasjer hver time?

Jeg har hvertfall ikke lyst på det. Syns det er bra Blizzard tar den tiden de trenger for så å gi ut et spill som lever opp til kvalitetsstempelet de er forbundet med.

Er det noen som fortjener kjeft her, så er det tyskere og franskmenn som på død og liv må ha spillet på sitt eget språk.

I tillegg må support og GM'er på plass som snakker disse språkene.

Så jeg vil ha det på norsk!!! :p

Tysk og fransk versjon syns jeg kunne kommet senere.

Ingenting galt i at de vil bevare språket sitt, men ærlig talt. Hvor mange internasjonale spill kommer på tysk og fransk ved lansering?

Og hva med spanjolene? De må jo vente på den spanske versjonen, så hvorfor kan ikke tyskere og franskmenn gjøre det samme?

Nekter å tro at alle spill som blir gitt er oversatt til tysk og fransk.

Liker heller ikke at franskmenn og tyskere kan spille på de engelske serverene.

Hadde sett frem til å kunne spille på servere og slippe tyskere og franskmenn som nekter plent å snakke engelsk, selv om du høffelig ber dem gjøre så, men den gang ei. Bare det finnes en måte å mute chat'en på, så blir jeg fornøyd.

Skrevet
Hadde sett frem til å kunne spille på servere og slippe tyskere og franskmenn som nekter plent å snakke engelsk, selv om du høffelig ber dem gjøre så, men den gang ei. Bare det finnes en måte å mute chat'en på, så blir jeg fornøyd.

Er jo bare å spydig be dem pelle seg til sine egne precious servere :p

Skal faen ikke ha noe fransk/tysk jabling på de engelske! boxing.gif

Skrevet

da er det 4 timer over nytt år.. for de som var ute og festet. som meg. har ikke gått glipp av noen ting.. betaen er uheldigvis ikke slippet:(

hade håpet på å komme småfull hjem å starte å laste ned wow.

men nei, Blizzard ville ei at jeg skulle få lov til det(og andre seff)

Skrevet

Hvis jeg ser en GER fyr på en server, skal jeg og partyet mitt chase han helt til vi får drept han. Uansett åssen lvl han er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...