fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Blir nesten lei meg når jeg leser Kondolerer.
MountainRivera Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jeg kondolerer så meget! Det er alltid trist når noe slikt skjer.
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 kondolerer så meget. Kan ikke tenke meg kordan det må føles og at hun gjennomførte julen på den måten sier jo litt om henne. RIP
b-real Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg bare gruer til muttern drar fra denne verden. Kondolerer på det sterkete
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hennes arbeid og forskning har inspirert meg og mange andre. Møtte henne i forbindelse med studiene mine. Et varmt og engasjerende medmenneske. Kondolerer på det sterkeste og ønsker deg og din familie styrke i tiden fremover. Hvil i fred.
Polmen Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kondolerer Er forferdelig når slikt skjer, jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det nå... Men at hun gjennomførte julaften slik beviser at hun var en sterk person, du bør være stolt over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå