Gå til innhold

Marianne Heiberg er død


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg føler at jeg, hennes sønn, vil bare rope ut i fortvilelse over min mors plutselige død. Hun døde forresten ikke av et hjerteinfarkt, selv om hun fikk et lite et på juleaften, men hun overbeviste seg selv og alle rundt henne at det var bare en muskelstrekk, og ble oppgitt da vi ringte legevakten og overbeviste dem også at dette var ingenting annet enn en ufarlig muskelstrekk..

 

Hun fullførte julaften med glans med nydelig full pyntet hus og med perfekt mat, Østers og Gåselever, etterfulgt av en fantastisk Kalkun med en ubegripelig god stuffing (som alltid)

 

Så neste dag ble hun værre, og vi ringte legen i familien som sa at vi måtte få henne på sykehus, ambulanse personalet konstaterte at hun hadde fått et hjerteinfarkt, og tok henne til sykehuset, her ble hun enda værre og legene ante ikke hvorfor. Til slutt stoppet hjertet hennes, og det eneste vi visste helt sikkert var at hun hadde fått blod forgiftning.

 

Marianne Heiberg, forsker, venn og mor, døde plutselig den 25. Desember, ca 23:40.

 

ELSKER DEG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...