Gå til innhold

"kåring av årets forumbruker

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er enig med LenniZ. Blir nok mye lobbyvirksomhet ut av dette... :yes:

janfredrik: Det du sier er flott, men uansett blir det jo først en poll med 100 svaralternativer... ...og det funker dårlig.

Endret av tor_erik
Skrevet
*Dragon* :love:

Nja, du blir nok ikke årets forumbruker, men prisen for de fleste ja-nei-eller-kun-et-smilefjes-i-postene-sine-på-kortest-mulig-tid-prisen hadde du hatt en god sjans på :thumbup:

Skrevet

Jeg velger å dele min stemme jevnt til taktmarsjgjengen i PRS delen av forumet. PelsJakob, JBalck, Sexion, farke og JoachimR får meg alltid til å le litt når jeg leser innleggene der.

Skrevet

Nja, du blir nok ikke årets forumbruker, men prisen for de fleste ja-nei-eller-kun-et-smilefjes-i-postene-sine-på-kortest-mulig-tid-prisen hadde du hatt en god sjans på :thumbup:

Jeg fikk ingen pris, men jeg fikk warning når jeg gjorde dette.

Skrevet
PSION får hvertfall min stemme

Hmm, ja, slettes ikke dumt :D

Men min vote må nok havne i fanget på Darkness|, og i motsetning til hce som også stemte på henne, HAR jeg baktanker :p

Skrevet

Woohoo! :fun:

Skrevet

*e321 komme og ordne opp, (wannabe moderator)*

OK! Da tar vi en opp-sumering...

FRA NÅ! skal posten din bare inneholde ett brukernavn...

Skrevet

alle vet jo at vi har en konge og en prinsesse på forumet.

Dette er jo selvføgelig

SnowDOG og AnAnAs.

Da er kåringen over, siden denne tråden flyter så ut som den gjør. Og jeg elsker å ha siste ordet i en tråd, derfor sørger jeg for at ingen andre kan si noe etter meg....

Lenge leve Kongen og Dronninga! :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...