Gå til innhold

ASUS A8N-SLI Deluxe


Jonesey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på når disse kommer. De som vet mer en resten av oss kan gjerne skrive det her :!:

Jeg er faktisk ikke sikker selv, men dette står på komplett sin side:

Ingen tilgjengelige i dag. 1361 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

Så det kommer nok en gang i januar :p

Kryss fingrene! :thumbup:

 

 

 

 

 

Jones

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk ikke sikker selv, men dette står på komplett sin side:

Ingen tilgjengelige i dag.  1361 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

Så det kommer nok en gang i januar :p

Kryss fingrene!  :thumbup:

 

 

 

 

 

Jones

2005-02-01 vil nok si at det ikke kommer før i februar! Dette tar tid :(

Å ja..

Mente i februar :blush:

 

hehe :p

Lenke til kommentar

okay da. ;) 4 evigheter til, totalt 8 evigheter.... hehe

 

Har 3500+ winchester + 600W Enermax PSU som ligger og venter. Lian-Li PC-61USB er på vei. Og resten av systemet kommer da fra komplett. Tror nok at komplett er nok en av de norske webshop'ene som får kortet inn først.

 

Men magefølelsen min sier til meg kortet blir tilgjengelig i løpet av Januar, så får vi se om intuisjonen viser riktig eller ei. ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om alle er obs på at disse kortene krever PSU ATX 2.0 dvs. 24pin istedenfor 20pin, har hørt at 6800Ultra SLI trekker 14.8A og hvis man kjører en FX55 trekker den yterlig 8.9A altså totalt 23,7A på 12V.....

Holder min OCZ Powerstream 520W mål da mon tro.. :hmm: Blir digg å slippe overgangen, så kan jeg bruke alle 24 pinnene.. :dribble:

Lenke til kommentar
Vet ikke om alle er obs på at disse kortene krever PSU ATX 2.0 dvs. 24pin istedenfor 20pin, har hørt at 6800Ultra SLI trekker 14.8A og hvis man kjører en FX55 trekker den yterlig 8.9A altså totalt 23,7A på 12V.....

Dette visste jeg ikke om. Finnes det ikke noen form for overgang eller må jeg kjøpe ny PSU også? Sitter med en Enermax 550W til 1500 kr som jeg ikke bare vil legge på hyllen :no:

Lenke til kommentar

ASUS A8N SLI har 24 pins PSU ATX 2.0 kontakt ja, men det skal fungere med 20pins PSU, pluggen må bare settes i riktig, samt vil anbefale at man har en 450W kvalitets PSU eller større om man kjører på 20 pins. De 4 siste pinnene er for å levere mere strøm slik at ting blir stabilt. Man kan også bruke en overgang fra 20 til 24 pins (finnes også fra 24 til 20 pins).

 

Selv har jeg ny Enermax Coolergiant 600W med 24 pins som ligger å venter på resten av komponentene. :)

Lenke til kommentar
ASUS A8N SLI har 24 pins PSU ATX 2.0 kontakt ja, men det skal fungere med 20pins PSU, pluggen må bare settes i riktig, samt vil anbefale at man har en 450W kvalitets PSU eller større om man kjører på 20 pins. De 4 siste pinnene er for å levere mere strøm slik at ting blir stabilt. Man kan også bruke en overgang fra 20 til 24 pins (finnes også fra 24 til 20 pins).

 

Selv har jeg ny Enermax Coolergiant 600W med 24 pins som ligger å venter på resten av komponentene. :)

Hvor får jeg tak i slike overganger?

 

 

Enermax 550W'ern min gir 36A på 12V railen, så det burde vel holde? Dessuten skal jeg nok bare ha en Winchester 3500+.

Lenke til kommentar

MPX har satt datoen til 2. januar :p

Håper bare at de ikke forandrer den........ :no:

 

Er ikke sikker på vilke PSU jeg skal bestille, men Fortron ATX 400W 120mm og ThermalTake ThermalRock 450W er til nå de sterkeste kandidatene. Siden jeg bare skal bestille fra mpx og mamoz

 

Tror jeg skal gå for dette oppsettet..

 

Overasket meg litt at ASUS A8N SLI Deluxe ikke støtter crosair value select ram i dual :thumbdown:. Håper bare at det strøtter Geil.

 

Edit: Ikke for å virke paranoid, men jeg tror leif følger etter meg :ermm:

Endret av 2laggy2follow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...