Rubex Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hastverk er lastverk.. Endret 25. desember 2004 av The_Miracle
Leffa01 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg håper at betaen begynner den 6 januar, da er jeg kommet hjem fra Playa Del Ingles (eller noe i den duren ) klar til å spille WoW, tror det blir et dårlig år med tanke på studiene..
Saddlefall Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Skal jeg tippe når FB kommer så tipper jeg 3 januar
arnesef Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 jepp drit i studier, gjør som meg i fjor og spill 12 timer i døgnet(diablo 2 lod) minst på fete linjer på skolen :-)
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hehe, godt det er flere som sitter i samme bås som meg og pines. Men men... Det kommer nok fortere enn man tror her.
Abuser1 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 sitter å trøste spiller wc3 tft, men det blir ikke det samme spiller litt cs innimellom, men jeg blir lissom så fort lei alle andre spill, orker nesten ikke spille mere... ser nesten bare på tv for tia for å komme meg vekk fra wow tankene... nå skal jeg laaaang bort uten pc, kommer hjem 3 januar, så nå håper jeg det kommer rundt de tider, så jeg ikke går glipp av noe satser på 3 januar
Xeenon_ Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Gleder meg vilt! (Den som venter på noe godt osv..)
Kultom Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er jeg den eneste som er glad for at Blizzard gjør en grundig jobb? Greit, betaen kan gjerne komme NÅ, men retail vil jeg helst skal være mest mulig perfekt før den releases. Men det skal jo sies at jeg har spilt spill som er mer buggy som retail enn det WoW var i K-FB og US-FB. Forresten så blir det nok ganske lang FB, siden det er to oversettelser som må rettes helt, så ingen språkfeil er å finne i Retail.
MindTooth Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er jeg den eneste som er glad for at Blizzard gjør en grundig jobb? Greit, betaen kan gjerne komme NÅ, men retail vil jeg helst skal være mest mulig perfekt før den releases. Men det skal jo sies at jeg har spilt spill som er mer buggy som retail enn det WoW var i K-FB og US-FB. Forresten så blir det nok ganske lang FB, siden det er to oversettelser som må rettes helt, så ingen språkfeil er å finne i Retail. Helt greit at du synes Blizzard skal gjøre en god jobb, men det eneste som hindrer dem å lansere FB, er at de stygge franskmennen og tyskerne skal ha det på sitt språk! Det er ikke noe som hindrer Blizzard, tror nok at WoW er nokså bugfritt! Mvh Birger
dimdal Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Ja, hvorfor kan ikke de bite i det sure eplet og greie seg med en engelsk versjon av spillet, som alle oss andre ..??
Kultom Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Ja, hvorfor kan ikke de bite i det sure eplet og greie seg med en engelsk versjon av spillet, som alle oss andre ..?? For om de kommer med oversettelse, kanske så tjener nok kanskje Blizzard noenhundretusenkronerextra. si at 10000 tyskere og franskmenn extra kjøper det, så er det minst 1 mill med cash til til blizz det da.
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Oversettelser kunne vært en community-sak. ALLE kan engelsk. At visse folkeslag på jorda ikke kan akkseptere at røverspråket dems er danka ut av storebror inglisj er ikke vårt problem ... Release it already ....
akarno Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 sitter å trøste spiller wc3 tft, men det blir ikke det samme spiller litt cs innimellom, men jeg blir lissom så fort lei alle andre spill, orker nesten ikke spille mere... ser nesten bare på tv for tia for å komme meg vekk fra wow tankene... nå skal jeg laaaang bort uten pc, kommer hjem 3 januar, så nå håper jeg det kommer rundt de tider, så jeg ikke går glipp av noe satser på 3 januar Akkuratt det samme med meg! Klarer ikke å nyte noen andre spill lenger... Blir bare til at jeg tenker på WoW! (Den som venter på noe godt osv..) Får håpe det
arnesef Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (Den som venter på noe godt osv har en annen variant av denne: Den som venter på noe godt venter for lenge ;-) og det er garantert sant
Zlash Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) Dere som venter kan laste ned denne filmen. Hentet fra closed beta og viser en fin "liten" PvP raid: (184Mb) http://vnfiles.ign.com/wowvault/videos/200...inHillsbrad.wmv "I hopped a gryphon to Hillsbrad last night to help a friend who was trying to do a quest, but was getting repeatedly ganked by a roaming group of high-level hordlings. What started out as some small-scale skirmishes in Southshore turned into one of the biggest battles I've ever seen on the PVP server." -Woland Endret 26. desember 2004 av Zlash
hinduuu Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 give me FB ! gått så lei av ventinga nå, så blir litt skuffa om de utsetter den.
Omar Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 US OB er jo den samme versjonen som retail i usa. Hvorfor ga ikke blizzard oss også den versjonen? Så hadde vi hatt spillet i slutten av november. Drit i tyskerbarna!!! Det er jo håpløst å spelle sammen med de på nettet uansett. De burde være isolert på egne servere hele gjengen!
WarpX Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) På mitt fysiske tre-skrivebord ligger et nedstøvet FB-cover med noe rusk og rask inni, bortsett fra key'en som jeg ikke får brukt! "Farlig nær beta nå" .... hah! Denne tråden er nesten en hån, WoW Europe-sidene har ligget urørt som brakkvann siden julaften, og noe forums er heller ikke å se. Folk her inne klamrer seg til wallpapers og mp3 for å fortsatt være engasjert, andre (som meg) jamrer litt i forumet her av ren utålmodighet i disse dovne romjulsdager. Det hjelper heller ikke at Henrik2k prøver å lure oss med å skrive inn 27. des. istedet for den opprinnelige 25. des Oh well, får vel hive FB-skramlet inn i skapet så jeg slipper å se på det, og heller sjekke ut Dawn of War kombinert med SG-1 på tittekassa og tålmodighetskrem. Endret 27. desember 2004 av WarpX
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 noo (homer-style). warpx la merke til at jeg smugedited dato
PcT Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 håper den kommer 1. januar håper kob varer til fb starter... btw henrik spilt no på roguen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå