anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) jaja folkens. da er det 28 desember. regner med at beta vil være ute i løpet av en ukes tid. kanskje et par dager over nyttår...... HÅPER JEG iaffal. men vedder nesten på at de utsetter enda en gang til slutten av januar. Endret 27. desember 2004 av Henrik2k
Bad_Byte Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 jaja folkens. da er det 25 desember. regner med at beta vil være ute i løpet av en ukes tid. kanskje et par dager over nyttår...... HÅPER JEG iaffal. men vedder nesten på at de utsetter enda en gang til slutten av januar. 100kr på at det blir engang i feb.
sixx Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 må ha betaen!!!!! 200 kr på at den kommer i februar her...
haarod Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 300 på at det ikke kommer før i 2006.. (retail assa )
Rubex Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hvorfor skal de utsette den nå da...? Hele spillet er sluppet i USA, samtidig som betaen er ferdig der... De lager jo ikke en helt ny beta for europa. Så de fikser sikkert ikke så mye fra den amerikanske, så hva er det da de skal utsette den for? Bare på gøy?
Bad_Byte Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hvorfor skal de utsette den nå da...? Hele spillet er sluppet i USA, samtidig som betaen er ferdig der... De lager jo ikke en helt ny beta for europa. Så de fikser sikkert ikke så mye fra den amerikanske, så hva er det da de skal utsette den for? Bare på gøy? Fordi dem kan, så enkelt som det ...
Blib Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hvorfor skal de utsette den nå da...? Hele spillet er sluppet i USA, samtidig som betaen er ferdig der... De lager jo ikke en helt ny beta for europa. Så de fikser sikkert ikke så mye fra den amerikanske, så hva er det da de skal utsette den for? Bare på gøy? Heh, de finner helt sikkert på noe smart. Trenger mer betatesting på serverene, omvurdere serverplasseringen, fikse noe EU-special-greier, ordne med pass til alle characterene så de kan eise mellom landområdene pga spesielle EU-regler, bli nødt til å legge til muligheten for custom pets etter et nytt lovforslag fra EU om monopoler og den slags.. Men jeg håper på at det kommer ut snart
Zindre- Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeeeeg vil iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikke veeeeeeeeeeeeeeeeeeente lengreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
SkyMarshall Arts Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeeeeg vil iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikke veeeeeeeeeeeeeeeeeeente lengreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nei det frister ikke med noe februar release for meg heller. Pre-order boksen har liggi og flira til meg ved siden va her et par uker nå. Og det begynner og klø no veldig. Men vi satser på det trådstarter sier. Alle andre: "Kjeften ... her skal vi leve i drømmen!"
MindTooth Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 For min den, vet jeg ikke en eneste drit når FB kommer! Og synes det er litt synd av blizzard å si at det skulle komme i Desember, og det har ikke kommet ende nå den 25. des. Tror EU har noe med dette å gjøre On-Topic: Håper inderlig at det kommer snart. Can't wait! Mvh Birger
Omar Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg må si jeg blir fornøyd hvis vi får retail i løpet av 2005.
Mandarb Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 farlig nær beta va det jeg trudde i begynnelsen av desember... menmen..får no kanskje runda spellforce imens da..
akarno Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 farlig nær beta va det jeg trudde i begynnelsen av desember... menmen..får no kanskje runda spellforce imens da.. Husker jeg gikk rundt og gledet meg villt til Desember og WoW FB! Håpte nok litt for tidlig... Hva er det de venter på? Kom igjen Blizzard!!!
Testo Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 farlig nær beta va det jeg trudde i begynnelsen av desember... menmen..får no kanskje runda spellforce imens da.. akurat det samme sitter jeg å tenker .... og skal flytte så jeg blir 3 uker unten net ...
Tobi2 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg har ingen forventninger lenger. Har lagt wow til siden. Er så sinnsykt lei av alt tullet Blizzard finner på (angående datoer og slikt). Spiller andre spill og bryr meg lite om når beta og release kommer. Har sikra meg retail uansett så tar det bare som det kommer. Plutselig en dag begynner betaen, og plutselig en dag kommer retail. Først da skal jeg i det hele tatt bry meg om Wow igjen
anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 smart xzerox. men det klarer jeg ikke. har runne både hitman 2 og 3. for å prøve å venne meg av wow tanker. men det nytter ikke. sitter å tenker på wow men jeg kveler forlk med pianostreng
Blakken Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 31 des., eller senere som jeg har sagt hele tiden.
Lapette Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Arrrrgh! Nå blir jeg gal! De piiiiner meeeg! Gi meg WoW nååååå! Dumme Blizzard sitter med fingeren alt for langt oppi rompa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå