Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer vel trådens lavmål så langt :p

1,93 høy

Veier 70-75 kg.

Maks benk: 65 kg.

:p

Hvorfor lavmål?

Leste bare de tre postene over meg, og der var vektene oppe i hundretallet :p . Var jo ikke totalt alvorlig ment heller.

Skrevet

Ser ikke 65kg som noe lavmål, spørs på interesse og tidsbruk. Flere av dem som ligger over 100kg, har trolig brukt lang tid på å komme der (evt veldig effektiv trening..) Det tok meg 4-5 mnd å gå fra 80 til 100, da trente jeg hver dag og spiste alt jeg kom over :)

Skrevet

Når man ser det fra det den vinkelen så. Men for all del. Synes ikke det er noe lavmål selv, egentlig. Spesielt med tanke på at jeg er mye sterkere enn jeg ser ut. Fett og volum er oppskrytt :p

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg har klart målet på 100kg 1rm i løpet av ungdomskolen. Jeg har ikke prøvd tyngre, men jeg kjente jeg hadde litt å gå på. Vil tippe jeg klarer 106kg, kanskje. Er forøvrig 180cm høg og veier fra 72kg til 74kg.

Endret av Wohooo
Skrevet

husker ikke hvor lenge det er siden jeg posta her, men nå:

183 høy

veier 74 kg

90 kg i benk

progresjon <3

Skrevet

Fyller 16 år i år

Veier 65 kg

165 høy (:()

Tok 60 i benkpress 1 gang for en måned siden, når jeg startet å trene på SATS. :cool:

Skrevet

Fyller 16 år i år

Veier 65 kg

165 høy (:()

Tok 60 i benkpress 1 gang for en måned siden, når jeg startet å trene på SATS. :cool:

Det er jo veldig bra. Stå på.

Skrevet

Oppe i 52,5kg 5x5. Greide ikke engang 40kg første gangen jeg tok benk, så fremgang har jeg iallfall :)

Edit: Jeg veier selv 60kg og er 175 :p

65kg 5x5, går sakte men sikkert framover...

Skrevet

106 kg.

191 høy.

105 kg benk :D

NEEEEI! TRAGEDIE!! Bare 1 kilo fra å være i ratio : 1 :(

Lykke til med å komme opp på 107,5 :=)

Skrevet

Hehe, takk :p

Tror igrunnen det blir ganske lenge til jeg stiger noe mer, skulle egentlig prøve å makse 100, men gikk for 105 først pga fantastisk dagsform, lenge siden sist jeg har følt meg i så bra form, og blir vel lenge til nå. Mye pga skole, jobb og sommerferie. :p

Satser på at jeg når 115-120 før året er omme, da tror jeg at jeg skal legge om til muskelkondisjon, istedenfor rå styrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...