Gå til innhold

Alle med Radeon 9800 kort se her!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde utolig problemer med mange spill med mitt Powercolor radeon 9800Pro kort, spesiellt CS 1,6!

Ettersom jeg er en hyppig CS gamer var jeg utrolig ittitert på å kjøre helt ned i 50FPS på de_aztec og i kamper med flere personer involvert!

 

Hadde på den tiden en Soltek Qbic 4010, med celeron 2,4Ghz, 512DDR, og 120GB S-ata disk, samt mitt PC 9800Pro kort.. Jeg kjøpte denne PC`en med tanke på CS spilling, men ble utrolig skuffa over FPS`en..

 

Jeg drev faktisk nesten 1/2 år med drivere, flashing, cs tweaks ++

men INGENTING hjalp!

 

Løsningen ble helt ny Athlon 64 2800+, 512ddr og abit hovedkort i et midi tower, men ville beholde skjermkortet, for visste at dette SKULLE være godt nok til 100fps!

 

Fikk den nye pc`en og var klar for gaming ;) MEN til min store skuffelse kjørte jeg fortsatt ikke 100FPS hele tiden, var nede i 70-80!

Kjøp av nytt skjermkort var bare et musetrykk unna, men ville bevise for kammerater at jeg ikke hadde gjort et dumt kjøp med valg av skjermkort til cs, så ville prøve en ting til!

 

NY KJØLING ble svaret ;) (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL)

 

Helt klart, til dere som sitter der med r9800 kort og føler at dere har dårlig utelse i de fleste spill og har en ledi PCI plass under AGP porten KJØP denne kjøleren, koster 150kr.. helt klart verdt det!

 

KOSER MEG MED 100FPS :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...