Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, da var min BigWater lekk og mitt nye skjermkort ødelagt. Ser ut som om det har rennt vann mellom det gjennomsiktige og kobberet, og videre ned på skjermkortet. Dette må da være en produksjonsfeil, eller? Noen som vet om Komplett (De som solgte meg vannkjølinga) har ansvar også for mitt skjermkort siden dette var et resultat av at deres vare er en produskjonsfeil?

 

Sitter her og banner mye og høyt så om noen kunne kommet med noe svar så hadde det vært toppers.

 

Mvh

Leben

Lenke til kommentar
Har ett TT BigWater liggende på hylla, vet serriøst ikke om jeg tørr å sette det inn. Etter å ha lest her så har jeg min store tvil på dette settet...... :no:

 

Bortkastet penger...... :cry:

bare masse folk som whiner fordi de ikke har peiling :p.

 

men seriøst, jeg har ett sett som kjøler skjermkort og cpu (amd xp2800+ @ 2,4ghz, radeon 9800pro). Funker fett, har ikke hatt noe problemer med det. CPU en ligger på maks 50' C kanskje..

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt til gode å være misfornøyd med mitt sett, bare så det er sagt. Kjører en XP-M2400+@2,4GHz og 9800SE@XT finfint! Har byttet vifte, fordi den originale bråkte for mye. Er særdeles fornøyd. Det eneste jeg vurderer er en passiv radiator til slik at jeg kan kjøle og dempe diskene mine... ;)

Lenke til kommentar

får meg venice cpu snart og har et dfi nf4 sli. men tror bare jeg blir å kjøre bigwater på skjermkortet (6600gt) til jeg får penger til bra vannkjølingssystem eller kvalitetets luftkjøling. har hørt så mye negativt om bigwater i det siste og spesielt cpu blokka at jeg tør ikke å ta sjangsen på å ødelegge noe med min dårlige økonomi! (tror også det er en sprekk i cpu blokka)

Lenke til kommentar

Har sagt det før, og sier det igjen: det er ikke alle som sliter med Big-Water settet, det er ikke så dårlig som folk sier :mad: .

 

Jeg kjører kjøler en Athlon XP 2600+ Barton @ 3200+(2.2GhZ), kjører vifta på Ca.1650rpm, og ligger på ca 47grader Load, med rom temp. på Ca. 24-25grader :love:

 

Blir skuffet over folk som ikke vil bruke dettet sitt, p.g.a. at de hører på suttrekopper som fyller tråden med hvor dårlig BigWater er :nei:

 

Skader ikke å teste settet, er du ikke fornøyd med kjøling/støy, og mener det er sløste penger, gi det til meg;) PC'n til Dama kan få behov for den :whistle:

Og jeg kan bygge ut settet mitt, og kjøre dobbelt :tease:

 

Just keep up the good work, people :w00t:

 

Edit: Skriveleif

post-224-1116428227_thumb.jpg

Endret av =Wolf=
Lenke til kommentar

Men det er ingen som tenker over alle de som er fornøyde med settet da, de sier ikke noe. Det er bare de som har probs med det som klager. Har hatt mitt stående og gå i ca. 1/2 år 24timer i døgnet og det funker fortsatt. Skal utvide det med en Dual 120 radiator og. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...