Gå til innhold

Hva er best, rød eller brun julebrus?

DuTTZi

Hva er best: rød eller brun julebrus?  

343 stemmer

1. 1. Hva er best: rød eller brun julebrus?

• Rød
      189
    • Brun
      132
    • Julebrus er noe skvip
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brun julebrus fra Hamar Lillehammers Bryggeri er nok vinneren.

Nei, den smaker tvert imot champagnebrus, men noe spennende deilig og har 2% ølsmak i ettertid.

helt enig, ikke noe som slår en kald brun julebrus :love: (kanskje en kald cola :p )

enig i det, uten om colaen :p

til de som ikke har smakt hamar bryggeriets julebrus så anbefaler jeg dere å dra til området rundt hamar å kjøpe en sånn en :

julebrus.jpg

Skrevet
til de som ikke har smakt hamar bryggeriets julebrus så anbefaler jeg dere å dra til området rundt hamar å kjøpe en sånn en :

]http://www.haaamar.no/image_lib/julebrus.jpg[

Trenger ikke dra til Hamar for å kjøpe den, da. I Oslo har man liksom noe som heter Deli De Luca som selger den. :roll:

ok. siden det ikke var så mange som hadde sett brun julebrus så tenkte jeg at det ikke var så mange andre steder enn rundt hamar. merk jeg sa RUNDT. :p

Skrevet

Eg har aldri smakt brun julebrus.. Det finnest ikkje i butikkene her eg bur.. Men eg setter ein knapp på den røde julebrusen, fram til eg får smakt den brune..

Skrevet

Haha, er jo latterlig med alle de som sier at rød er best, når halvparten av de engang ikke har smakt brun julebrus.

Hvor i landet er det de ikke selger brun julebrus?

Så jeg vet hvor jeg ikke skal stifte familie og reise til i jula!

Skrevet

Så i alle disse trådene der forumbrukerne har hyllet julebrusen så har flesteparten ment den røde varianten? Det hadde jeg ikke trodd, siden den absolutt har høyest skvip-faktor av de to.

Men når alt kommer til alt så synes jeg julebrus er no tøys. Smaker jo bare stort sett sukker av begge to. Brus m/sukkersmak, suckerdrycka, spennende! :ermm:

• 1 år senere...
Skrevet

kan være det er nevnt fra før av men, rød julebrus er jo bare eventyrbrus med ny etikett.

Julebrusen skal være brun og fra EC dhals i trondheim!

og det samme skal pilsen!

Skrevet

Først må jeg bare si for en kjempe bump, men men.

Uansett er nok de fleste i denne tråden blitt rundlurt. Alle vet da at den eneste riktige julebrusen er oransje og kommer fra Trio Bryggeri i Skien.

Skrevet

hmm. jeg har vel egentlig ikke grunnlag for å uttale meg om brun julebrus

med tanke på at jeg ikke har smakt det så mye..

Men rød julebrus er iallefall digg!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...