Gå til innhold

Kåring av beste gamer mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stemmer Razer selv om jeg har MX510 :p etter hva jeg har hørt om Razer så stemmer jeg på den musa, har tenkt å skaffe meg Razer selv, men venter til over jul.

Edit: En poll hadde nok vært best.

Endret av ToxicMan
Skrevet (endret)

Intelli4 eier ikke kvalitet. Intelli3 til og med er bedre.

Uansett jeg stemmer Razer fordi den ruler.

Edit: Intelli4 ligger bra i honden min.

Endret av kjaure
Skrevet (endret)

har bare prøvd

Intelli 4.0 og mx510.

nå har jeg mx510 og jeg kommer til å fortsette med det.

mx510 :love:

Endret av mr.nauz
Skrevet

Man kan jo egentlig ikke "kåre beste gamer mus". Det avhenger jo av smak og behag. Blir jo mer en slags populæritetskåring eller lignende. En poll hadde nok vært best :)

Btw, har bare prøvd MX510, og har den selv, så jeg synes MX510 er best, da jeg ikke har prøvd noen andre. :roll:

Skrevet

hadde ms3 før og bruker razer nuh. må si det er vanskelig og kvitte seg med den deilige ms3 kula :o men stemmer på razer. den ligger greit osv. eneste som sucker er de hersens knappene på høyre side av den :|

Skrevet (endret)

Ja, hvorfor er ikke ms3.0 med? Er mange som mener den er bedre enn ms4.0, eneste ulempen er at den er nesten umulig å få tak i :(

Stemmer vel ms.

Endret av Kevlar
Skrevet

Går strengt tatt ikke an å stemme på beste mus før en har prøvd alle 4? Og hvordan kan folk her stemme på en mus de selv aldri har prøvd? Har selv Razer, men har aldri prøvd MX510 så det vil være galt av meg å si at Razeren er best! Get it?

Skrevet

Razer diamondback = 5\6 Har litt problemer med accel i drivern, men ellers en veldig bra mus

Intelli 3.0 = 4\6 fordi den rett og slett er en god mus med untak av den er for stor og klumpete :]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...