Møkkalasset Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Mobil 1 Rally Championship 2000 er veldigt bra men veldit lange baner... Var det når det var nyt veit ikkje kordan det er no :-)
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Er veldig fornøyd med NFS-serien selv om de nyeste spillene er veldig fokusert på styling av biler og gatemiljøet. Men selv liker jeg det sånn, så jeg storkoser meg
rossi04 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Kjøp deg Beetle Crazy Cup veldig fett bilspill som jeg fant i en tre-i-en pakke på Spaceworld. veldig morsom spill!! :!:
Pålarn Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Kjøp deg Beetle Crazy Cup veldig fett bilspill som jeg fant i en tre-i-en pakke på Spaceworld. veldig morsom spill!! :!: Er det lenge siden du kjøpte det? Hvor mye kosta det?
MKej Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 GTR blir dritt bra.lyden og grafikken er drit bra, bare prøve demoen men bruk ratt og pedaler da blir alle bilspill mye mer gøy
Imho Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Need for speed underground2 er et konge spill! Endret 22. desember 2004 av Imho
Brighto Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Need for Speed Porsche 2000! Det er digg det!
Anders89 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Flatout er morsomt viss du krasjer fyker du ut frontruta
anon12234 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 har spilt gjennom 1 bilspill og det er nfsu 2. og jeg syntes det var utrolig bra. kunne vært litt mere "street legal"- aktig i trimmingen, men det var bra
FleshEater Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Flatout er morsomt viss du krasjer fyker du ut frontruta Ja. Åsså blir det skader på bilen når du krasjer. Er det noen andre nye bilspill der det blir skader på bilen når du krasjer?
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Flatout, NFSU2 og Colin McRae serien er kongene!
Kurt P Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Flatout, NFSU2 og Colin McRae serien er kongene! Tja.. NFSU2 er ikke noen konge.. Konge for 14issene, men ikke for de som krever litt av et bilspill.. Flatout er ganske bra, men er ment som underholdning trur jeg. Colin Mcrae har et potensiale, men er blitt misbrukt av crapmaster. Vi er VELDIG lei av å kun kjøre med gjennomsiktige motstandere. Det blir også fort ensformig.
BioNor Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Tre gode: -Papyrus Nascar racing 2003(forsatt den aller aller beste og mest realistiske racing sim'en som er, synd Papyrus sluttet med serien) -Richard Burns Rally(hva Papyrus Nascar 2003 ville vært på grus) -Live for Speed(meget bra prosjekt)
redflame Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 V-Rally 3Rallisport Challenge Colin McRae Rally 2, 3, 4 og 2005 Richard Burns Rally Rally Masters Mobil 1 Rally Championship 2000 Rally Championship 2002 Rally Championship Xtreme Sega Rally 2 Xpand Rally Jeg har sikkert glemt noen, men spillene jeg har listet opp skal fungere bra med ratt og pedaler. Det er en del gamle spill som er listet opp men de er stort sett spillbare og noen er svært vanskelig å få tak i. så "dette" er det beste bilspillet til pc?
Pålarn Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Hei.. Takk for mange gode andbefalinger! Bare fortsett å skrive! Har fått tak i FlatOut og det var et morsomt og bra spill det.. Fyker ut frontruta å greier, men litt synd at han mannen tåler så jævla mye+ at det hadde vært kult at bilen hadde sprengt, for det brenner jo i motoren, men den sprenger ikke Trur det ikke går ann å pungtere der heller Men ellers et bra spill..
Sitronade Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Need for Speed Underground 2!! Altså.. NFSU (2) er ikke bra bilspill .. Jeg kan gå med på at det grafiske er godkjent.. Men det er absolutt ikke så bra som folk skal ha det til.. Synes det er veldig plastic og uekte. Men for det utrente øye, så kan det se bra ut. Spill som Richard burns og colin mc rae 05 ser absolutt mer ekte og bedre ut enn nfsu2. Men grafikken er ikke alt.. I et bilspill er det viktig at bilen oppfører seg sannsynlig ved forskjellige manøvrer. Realisme og kjøreopplevelse mangler Nfsu (2) totalt !! Dette gjør spillet til et simpelt tåpelig bilspill. Mange liker tydelighvis at ting skal være enkelt i bilspill, og er du en av dem, så velg nfsu (2) .. Og en annen ting, er vi ikke ganske lei at bilene ikke får så mye som en skramme når man krasjer med dem i 300 km/h ? Det er ihvertfall jeg.. Nfs serien må skjerpe seg noe grossalt hvis de skal henge med.. Helt enig der..NFSU 2 er lang dårligere enn jeg forhåpet... Burnout 3 er det beste spør du meg..Men har ikke kommet ut på Pc enda..Så dette svaret har ikke noe mening..God jul...^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå