Gå til innhold

Har du tenkt og spille Counter Strike på julaften?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er katolikk, vi åpner gavene klokka 12 på natten fordi det er da jesus ble født og gavene ble delt ut. Så hvis jeg spiller så blir det nok før det. Men jeg skal ikke spille i år. Vil heller se på Disney tegnefilmer eller noe.

Skrevet

Trodde det ikke skulle bli noe CS-spilling i dag. Men etter jeg hadde åpnet alle de crapy gavene og var deprimert :( så fristet cs noe.

Men atpåtil så er det cs helt nytt for meg så jeg bør være litt unnskyldt :yes: . Selv om det ikke finnes en unnskyldning for å spile cs på julaften.

Skrevet
Trodde det ikke skulle bli noe CS-spilling i dag. Men etter jeg hadde åpnet alle de crapy gavene og var deprimert :( så fristet cs noe.

Samme her.

Var skikkelig sur når jeg var ferdig.

Men så tok jeg noen paracetter så gikk det over.

Skrevet

Spilte 4 timer på julemorgenen, og det var det. Resten av dagen gikk med til å lage mat, se film, spise mat, se film, åpne presanger, lese bok, se film. Det var altså ikke så veldig mye mer meningsfyllt enn å spille CS:S ;)

Skrevet

Spilte på morgenen jeg også. Men så feire jeg jo jul opp til besteforeldrene mine også da, så det blir litt vanskelig å spille cs mellom maten og gavene :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...