Zeph Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Antatt dato...tviler på at PCutstyr har meir info om lanseringen enn dei store nettsidene om gaming.
Dj Charlie Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Synes det høres merkelig ut jeg også, men de kan da ikke selge noe de ikke har.
TSP Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) De kan ikke selge noe de ikke har nei... Spillet kommer ikke ut før rundt den 25. Oktober, enkelt og greit. Det at det står at de selger det fra 6. September, betyr høyst sannsynlig bare at du kan forhåndsbestille det fra denne datoen. Nja, demoen kommer nok ikke i dag tror jeg, men vi kan jo være heldige. Kan godt hende at de lanserer i dag eller i morgen tidlig, for å gi oss en fin avslutning på helgen, men det er kanskje mer sannsynlig at den kommer på mandag. Vi får hvertfall smøre oss med tålmodighet og håpe den kommer ganske snart. Forresten anbefaler jeg alle å jevnli stikke innom AoE III @ Heavengames.com og Planet age of Mythology. Meget god oppfølgning av spillets utvikling på de sidene. Endret 3. september 2005 av The Strategy-player
Dommedagsprofet Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Heavengames sier at spillet kommer 15. oktober.... Nei, de mener 25. oktober. Jeg spurte dem siden de hadde to forskjellige datoer, og de endret det til 25. i FAQ'en også. det er da ikke utgitt noen sikker utgivelses dato da HeavenGames har vært en smule upresise på hvilke kilder de har informasjonen sin fra, men jeg forstod det sånn at utgivelsesdatoen , var offisiell. I samme slengen som HG annonserte dette, linket de også til Amazons produktside for "samleversjonen" av spillet, men på Amazon står det at utgivelsesdatoen er 18. oktober...
Anders Voldsund Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Og The Stratey player...Du må bruke Internet Explorer for at det feltet i midten skal visast. Gledar meg kjempemasse til Age of Empires III kjem. Fikk meg AoE II for 5-6 år sidan og det har brukbar grafikk fortsatt, veldig bra grafikk på den tida ja. Link til musikken på AoE III Kjempefin musikk,får frysningar eg. BTW: Veit noken om spelet er veldig krevendes? Endret 3. september 2005 av Anders Voldsund
TSP Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hø? Mener du siden www.ageofempires3.com ? Det har jeg visst en god stund det er blitt Startsiden min i IE det nå for lenge sida . Alt annet bruker jeg Opera til. For å få en viss peiling på hvordan systemet ditt vil takle spillet, kan du titte innom Denne tråden på aoe3.heavengames.com Ellers vil jo demoen sannsynligvis komme innen en uke. Husk: Demoen sendes først til utgiverne før de på et bestemt tidspunkt sender det til en nedlastningsside. Utgiverne skal visstnok ha demoen nå da.. TSP
Dommedagsprofet Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Husk: Demoen sendes først til utgiverne før de på et bestemt tidspunkt sender det til en nedlastningsside. Utgiverne skal visstnok ha demoen nå da.. Høh? Flere enn én utgiver?
invalid_user Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kravene var jo ikke så altfor store. Men strategi krever ikke så mye. Dommedagsprofet: Ensemble Studios ---> Microsoft, y'know what I mean?
TSP Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Nei, demoen er ikke ute nå, og i følge tyske Microsoft vil ikke demoen være ute før i midten av Oktober. Noen konkluderer derimot med at det blir ment den tyske demoen... Noe jeg mener er ganske ut på jordet, da det ikke vil ha noe særlig å si fra eller til og ha en demo på forskjellige språk. Om folk er danske, tyske, afrikasnke, asiatiske and so on. Vil nok alle velge det første stedet demoen er ute allikevel.. ( Se tråd om det her! ) Mange mener også at dette er helt feil informasjon og at holder fast i håpet om at en demo fra AoE III, ganske snart kommer ut. Her er et utdrag fra noe ES_Bigdog sa i denne tråden.. Demo code is about 3 weeks old by now. It's missing some fairly heavy optimizations that we've made, plus quite a few bugfixes. I cut the code for the demo when we had ~800 programming bugs in our DB (we're at 0 now). It's definitely not perfect code and there are lots of rough edges given how much we sliced out to get the size manageable. But, hopefully the fact that it's out well ahead of the game (instead of a few weeks after the game like usual) means folks will cut it some slack... If not, I'm sure we'll hear about it dave Vet ikke helt om det har noe med at demoen visstnok ikke kommer ut før om en stund men... Det er nå forresten 200% kaos på Heavengamesforumet til AoE 3. Vanligvis er det "bare" TOTALT kaos, men nå er det faktisk blitt verre.... Folk slenger ut i hytt og pine: The demo is out! *masse smileys* Det verste er at mange tror på det og selv når folk sier et eller annet ironisk som: Somewhere in cyberspace the AoE3demo.exe file is released. . Da spør folk desperat om hor han "fant" demoen.... Besøk aoe 3 kategorien her... Jaja, godt det ikke er slike tilstander her... Heldigvis finnes det alternativer. Kaller meg forresten "Luximinus" på det forumet. Har ikke posta så mye at det gjør noe... Endret 6. september 2005 av The Strategy-player
Dommedagsprofet Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Dommedagsprofet: Ensemble Studios ---> Microsoft, y'know what I mean? Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. En pil fra utvikler til utgiver forklarer ikke hvorfor du og Strategy-player mener at Ensemble Studios jobber for flere utgivere enn Microsoft... Endret 7. september 2005 av Dommedagsprofet
Kurt P Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er så mye falske rykter om at demoen er rett rundt hjørnet osv osv.. Den kommer når den kommer, ferdig med det.. Ikke hør på alt mulig tull å sett griller i hjernen på stakkars 14åringer her på forumet..
<Iversen> Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Nå er vist demoen sluppet http://download.microsoft.com/download/d/7...2/aoe3trial.exe Tror den er ganske så full, fileplanet har den og. Endret 7. september 2005 av <Iversen>
Ueland Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hmmm!Fant spillet på pcutstyr.no De selger spillet fra 06.09.05 altså om 3dager Har du lagt merke til datoen som sier november der?..
Kurt P Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Nå er vist demoen sluppethttp://download.microsoft.com/download/d/7...2/aoe3trial.exe Tror den er ganske så full, fileplanet har den og. Demoen er jo ute !! laster ned.. kos Prøv Gamershell også.. Jeg laster ned derfra..
TST Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Demoen er også å finne på Gamer.no: http://gamer.no/art.php?articleId=18885 Spillet lanseres 4. november i Norge (og resten av Europa).
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Microsoft driter på draget igjen. Denne gangen er det kun Win XP eiere som får spilt AoE3, de taper ihvertfal en kjøper der og håper så mange som mulig følger eksempelet mitt. Merkelig at de ikke lærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå