Gå til innhold

5,57 i snitt :D


oycob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:dontgetit:  :lol: åssen klarte du det??.... fikk fem i snitt il våren å da var jeg best i klassen, nest best på trinne..

 

 

Fikk seksere på begge eksamenene :p  :thumbup: Ingen hadde klarte det på skolen før :innocent:

Nest best på trinnet med 5 i snitt :ohmy:

Jeg hadde ventet at du da lå litt over gjennomsnittet, siden det er på u-skolen det er snakk om (for det er det, sant?). Utrolig mange som får 4,5-5,0 i snitt der.

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Har 4,1 jeg desverre.... Skjerpings etter jul.

 

Hvordan i all verden klarte du å få 5 i ny-norsk? Imponert!

5'er i nynorsk kommer av at jeg har skrevet 2 nynorsk stiler i år, en til 5 og en til 5+... ikke noe spesielt med nynorsk i forhold til andre ting vel? :ermm:

 

edit: hmm, tror jeg har skrevet 3 faktisk, men husker ikke hva jeg fikk på den siste.

 

 

Ang. at karakterene vil synke på allmennfag, så er jeg ikke akkurat bekymret for det atm... og vis jeg faktisk begynner å sette inn noe hjemmearbeid overhodet regner jeg med at de ikek vil synke noe særlig heller, men det får tiden vise.

 

Henrik2k: Vel, på en måte er jeg enig (siden jeg er et eksempel på det), men på den annen side så har de fleste jeg kjenner (som faktisk arbeider for det) snitt på under 5. Hva hadde/har du i snitt?

Endret av oycob
Lenke til kommentar
Litt skuffende at du bare fikk 5 i norsk sidemål  og muntlig, samt tysk muntlig. Det kommer nok av at du kanskje ikke er den mest aktive i klassen(?)

Det er forøvrig ufyselig når folk skryter av karakterene sine.

hmm, jeg tør påstå at jeg er en av de mest aktive i klassen... Men lurer veldig på hvordan norsk muntlig karakter settes, har hatt veldig få norsktimer i år og har ikke hatt noen foredrag el.l.

Ang. tysk så er jeg ikke god i det, men er fremdeles mest aktive :p

edit: ok da, kanskje ikke den aller mest aktive i tysk-timen, men blant de mest aktive i hvertfall... :hmm:

 

Jeg skryter ikke av karakterene mine, faktisk forsøker jeg å prate minst mulig om det fordi jeg føler meg ekkel når jeg prater om det med folk som kanskje ikke får så veldig gode karakterer... Men når vi har en forumkategori som heter Gledesutbrudd og jeg følte meg glad, så... :p

Endret av oycob
Lenke til kommentar
*se på oycob med store skummle øyne*

nei da, gratulerer vøttø...

over 2 karaktere bedre i snitt enn meg deg  :blush:

Det er du ikke alene om :p

Og gratiiz med så høy gjennsomsnitts karakter, hadde jeg kommet hjem med 5 og 6 til hver prøve og fått så høyt snitt hadde moren min sikkert besvimt :p

 

Edit: fikk bare 3.69 i snitt var det vel, neste halv år vil jeg gjerne komme over 4 i snitt værtfall, og norsk karakterene mine er jo veeeldig dårlig, 3 skriftlig og 4 i muntlig, ikke bra.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Karakterene har ikke så mye å si når du går på ungdomsskolen, du kan komme inn på allmenn med MYE lavere karakterer enn det der.

Du burde heller prøve noen linjer der du får bruk for karakterene dine.

ja, åpen for forslag....

Jeg tror du trenger høye karakterer for å komme inn på Media Og Kommunikasjon , Idrettslinja har også høye inntakskrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...