Gå til innhold

5,57 i snitt :D


oycob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... kanskje jeg overdrev litt :p men hvertfall... Realfagene er SEIGE, det er et faktum, og de krever MYE tid... jeg strøk i Matte 2MX i 2 klasse, men hadde gull og kom opp i eksamen og fikk 3... strøk samtlige prøver i 2 klasse på 2MX :p

går på vk1, får 2'er i 2MX denne terminen...

håper ikke jeg stryker i neste.... :cry:

 

men, men .. jobbet meg opp fra 2'er til 4'er i 2FY i slutten av siste termin så får jobbe mer med matte i år og håpe det går samme veien... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk 3.5 i snitt på ungdomskolen jeg.... Da ble jeg kjempeglad. :!:

Er jo et snitt til å le av da, med jeg er vel ikke akuratt en mega-fan av skolearbeid heller. (Dilemma i hodet mitt: Skole, alkohol, skole, alkohol??? ender som regel på alkohol) :thumbup: Neida, men har som oftest andre ting å gjøre enn å lese lekser. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

akk.. har ikke tid til skolen jeg.. har for mange venner, og alt for mye liv.. har ikke tid til å sitte hjemme å gjøre lekser. Kommer meg inn i pappas aksjefirma uansett, så jeg trenger ikke bra karakterer.. er jo ikke vits engang..

 

Jeg lever Livet.

 

Fikk 2.8 i snitt...

Lenke til kommentar

Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er!

 

Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er!

 

Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite

blir populær da vøtt.

 

Ingen av de kule vil være nerd.

Lenke til kommentar
Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er!

 

Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite

blir populær da vøtt.

 

Ingen av de kule vil være nerd.

Er jo det som er poenget. De "kule" på uskole/deler av vgs. Finnes ikke kule det er de som er de store taperene. At en er smart og kan mye gjør en ikke til en nerd! Blir irritert bare jeg tenker på det der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...