Gå til innhold

5,57 i snitt :D


oycob

Anbefalte innlegg

Det aller værste jeg vet er at det skal i uskolen(visse miljøer i vgs) være kult å være dårlig på skolen. En blir sett ned på om en er flink. Herregud så barnslig orker ikke forklare mer en gang hvor latterlig det er!

 

Er jo faen ikke kult å være dum og/eller kunne lite

blir populær da vøtt.

 

Ingen av de kule vil være nerd.

Er jo det som er poenget. De "kule" på uskole/deler av vgs. Finnes ikke kule det er de som er de store taperene. At en er smart og kan mye gjør en ikke til en nerd! Blir irritert bare jeg tenker på det der

Mine venninner viste seg å være sånn. Jeg har flyttet med på andre siden av klasserommet for å bli kvitt idiotiske kommentarer for å satse på skolen enn image.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har matte og fysikk jo. Du må nesten bare gjøre lekser da i studietimene eller hjemme for å holde deg på banen. Iallefall her.

læreren min i 3mx hadde en teori på at jeg MÅTTE sitte oppe om natta og gjøre lekser siden jeg bare lå og sov eller skravla i timen, men allikevel fikk 5. hehe. Sannheten er at jeg bare jobba dagen før prøver... Så det er individuelt, men at det blir hardere etter ungdomskolen er hvertfall sikkert! 5'ere har jeg erfart at jeg kunne ro meg til, men 6'ere derimot skal du stort sett slite for. Det er følelsen jeg sitter igjen med fra min tid på vgs hvertfall

Lenke til kommentar
For å si det slik: Hold deg på det nivået eller gå opp, for på vgs (almenn) vil de karakterene der synke *enormt* med mindre du setter inn skikkeligt mye mer arbeid. Prøve å få en 3er uten å gjøre noe hjemme? HAH! ;)

Ikke noe problem.. ligger på 4 i snitt - hakke gjort en sjit hjemme (mer eller mindre), kun det som var obligatorisk (gjør det, eller få anmerkning / ikke karakter)

 

edit: hadde 4,1 eller 4,0 i 10. gjør faen meg mindre nå enn i 10.

 

men.. har gått ned i alle realfagene..

 

matte 10: 5 nå:3 (går opp til sommern)

norsk 10: 5 nå:3 (går opp til sommern)

engelsk skr. 10: 5 nå: 4 (holder den, men prøver å gå opp)

 

edit2:

deilig med ordentlige "nerds" i klassen, hadde norskprosjekt nå, fikk 5/6 pga. fin gruppe... den hjelper godt til sommern regner jeg med =)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Hmm... jeg fikk 3,8 til jul. Greit nok, men skal ihvertfall få over 4 snitt til sommeren.

Det skremmer meg når folk snakker om at de synest at det er dårlig med 4,7.

Jeg føler meg som en, ja en et eller annet... Er ikke så ekstremt dårlig i skolen altså, men jeg har gjort heller lite lekser. Går jo bare i 8. så jeg har god tid til å forbedre.

Og karakteren går ihvertfall opp i norsk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...