Gå til innhold

First Half Life 3 screenshot


Anbefalte innlegg

WFT jeg fikk opp at maskinen hadde stoppet et virus når jeg gikk inn på den linken  :dribble:

Norton var ikke fornøyd her heller...

Og Norman var ikke fornøyd her... :hmm:

Warning: Mye tyder på at der er noe der.... eller noen...

Filen er enten en byggy jpg, eller den er infisert med jpg exploit. Isåfall kan bildet inneholde f.eks en downloader som laster ned andre infiserte komponenter. har sendt filen til analyse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det hadde ikke vært urealistisk om grafikken hadde vært sånn, for de som har sett Xbox 2/ PS3 grafikken :)

Noe ingen har gjort... Det som ble vist var bare "konseptbilder"

Du mener sikkert EAs bilder.

Men her:... finner du ekte bilder fra "nestegenerasjons-spillkonsoller".

 

Se i FAQ

Shit! Det er den beste grafikken eg noensinne har sett! Den er 5 ganger så bra som på Line Age 2! Det der er ikkje langt fra fotorealistisk!

Lenke til kommentar
har valve å sierra lagt ut nytt om en 3'er?...blir det en 3err eller ikke?

 

hva så fall blir det vel samma story....Gman vekker deg opp fra hypersøvnen....du redder verden...gman får deg tilbake til hypersøvnen din... :!:

har ikke dere tosker skjønt at dette "half-life 3" bilde er ekte bilde tatt med kamera?? det er simpelt tatt ute og manipulert slik en kan se helsa og slikt! så det er ikke grafikk og det er heller ikke et kommende spill...btw så har valve sagt at de fortsatt skal bruke source i treren! og ikke nok med det...valve brukte 6 år på å lage source-motoren så hvordan skulle de ha laga dette på 2 måneder??

Lenke til kommentar
har valve å sierra lagt ut nytt om en 3'er?...blir det en 3err eller ikke?

 

hva så fall blir det vel samma story....Gman vekker deg opp fra hypersøvnen....du redder verden...gman får deg tilbake til hypersøvnen din... :!:

har ikke dere tosker skjønt at dette "half-life 3" bilde er ekte bilde tatt med kamera?? det er simpelt tatt ute og manipulert slik en kan se helsa og slikt! så det er ikke grafikk og det er heller ikke et kommende spill...btw så har valve sagt at de fortsatt skal bruke source i treren! og ikke nok med det...valve brukte 6 år på å lage source-motoren så hvordan skulle de ha laga dette på 2 måneder??

hehe han kødde jo bare "tru eg" :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...