Gå til innhold

First Half Life 3 screenshot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke helt grafikken jeg ser her...

 

For det første er det alt for blurry, og skyggene er nesten overdådig soft-shadowed, mens jeg kan se tegn til aliasing på de stygge sprites'a de har brukt som planter og trær.

 

Dessuten er skinnet på hånda kornete og det virker som de har spart litt for mye polygons på brekkjernet, er ikke engang skikkelig rundt i avrundingen øverst.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Vel, det hadde ikke vært urealistisk om grafikken hadde vært sånn, for de som har sett Xbox 2/ PS3 grafikken :)

Noe ingen har gjort... Det som ble vist var bare "konseptbilder"

Konsept bilder må telle for noe, det skal illustrere hvor sykt neste generasjon konsoler kommer til å bli.

 

Ellers ville det jo ikke engang blitt kalt konsept bilder, det er jo for å vise noe frem.

 

- - - -

 

Off-Topic:

Gleder meg til å se PC grafikken på neste generasjon spill ;)

Lenke til kommentar
Vel, det hadde ikke vært urealistisk om grafikken hadde vært sånn, for de som har sett Xbox 2/ PS3 grafikken :)

Noe ingen har gjort... Det som ble vist var bare "konseptbilder"

Konsept bilder må telle for noe, det skal illustrere hvor sykt neste generasjon konsoler kommer til å bli.

 

Ellers ville det jo ikke engang blitt kalt konsept bilder, det er jo for å vise noe frem.

 

- - - -

 

Off-Topic:

Gleder meg til å se PC grafikken på neste generasjon spill ;)

Nja... Vil ikke si det, vet ikke om noen har sett "konsept bilder" til eldre grafikkkort som Voodo 4 og den gjengen der? Lysår fra grafikken vi har ingame i dagens spill for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Nja... Vil ikke si det, vet ikke om noen har sett "konsept bilder" til eldre grafikkkort som Voodo 4 og den gjengen der? Lysår fra grafikken vi har ingame i dagens spill for å si det sånn...

Jepp, samt at Sony lovet oss at PS2 ville kunne rendre CGI sekvensene i FF8 uten problemer (dansescenen), men den har vi ikke sett ennå :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...