Gå til innhold

Hvordan oppgraderer man generalene i R: Total War?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For få generalene bedre, er det første du bør prøve å gjøre er få dem ut i kamper og aller helst vinne dem, hvis de bare slapper av hjemme i byen sin, kommer de til å bli en dårlig general :thumbdown: . Men du kan også gjøre så det kommer gode ting ut av det å være hjemme i byen :yes: . Du kan bygge en skole (dette blir først tilgjengelig på bylevel 3 (første gang du kan bygge murer)) disse skolene er: Academy - Scrptorium - og noe mer jeg ikke husker... :roll:

 

Da får du bedre generaler :thumbup: !

Lenke til kommentar

Dere misforsto: jeg vet at de får ekstra experience av å slåss, kongen min, herrenius julius styrte sitt første slag mot banditter i alpene som 16-åring, og har vært kontinuerlig i krig siden det (nå er han 56), og har 6 i experience, og 9 i command. Jeg snakker ikke om personen, men om bodyguard enhetene. hvis dere ser etter så er general-enhetene i campaign og de i custom battle forskjellige. Når du bygger imperial palace står det "improved general's bodyguards", men jeg får ikke den nye versjonen

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du tenker på. På forumet på twcenter.net var det en diskusjon om akkurat det, og jeg tror de kom fram til at du ikke kan oppgradere dem. Bare nye generaler får de. Det er sannsynligvis en bug. Men jeg vet ikke helt sikkert...

 

Herr Brun

men hos meg får ikke engang de nye bedre soldater

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...