Gå til innhold

Tråden for de som har D500


Anbefalte innlegg

Og den knappen i midten... utrolig irriterende at den setter i gang WAP-leseren.

Hurra for Samsung! Det har alltid vært WAP den knappen i midten, men denna gangen har de faktisk klart å få gjort den om til en hybrid OK/WAP knapp også, noe som er betydelig bedre.

 

Ta på deg findressen på 17. mai og dra frem mobilen så tenker jeg det er mange som snur seg ;) "Han der må være rik"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte denne dritten av en D500 i forigår, og har trykket på den masse i går kveld og i dag.. siden den var ny og jeg skulle gjøre meg kjent.. Og nå er jammen batteriet tomt :) HURRA!!! for en vanvittig elendig telefon :)

Siden du har brukt den mye på to dager og siden de var de to første så rekner jeg egnetlig med at det var kameraet og mp3-spilleren som ble mest testet. Og dette er vel kanskje det som bruker mest batteri? Eller?

Men ja, skal ikke nekte for at batterikapasiteten kunne ha vert bedre. :yes:

Lenke til kommentar

Må bare fortelle dette!!

 

Onsdag for to uker siden fikk min D500 en real dose ØL over seg (mulig jeg trodde den var like øltørst som meg :hmm: ), og helt fram til sist Fredag ville den bare ikke slå seg på. En nabo av meg skulle bare tilfeldigvis sette i batteriet for å sjekke, og sannelig min hatt slo den seg på. Nå virker den like bra som før... kan nesten ikke tro det!! Hadde det vært vann kunne jeg ha skjønt det, men ØL???

 

Er superfornøyd med den, og ønsker den velkommen tilbake fra de døde :thumbup:

 

XmasB og Hefla: man kan ikke ha MP3-Ringetone og Vibrering samtidig, men først vibrering, så musikk!!

 

PS: Å slå ned lysstyrken til 3 vil hjelpe en del på batterikapasiteten!!

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Den er vanvittig dyr i forhold til hva du får.

 

Men nå har jeg trålet rundt i Oslo for å få tak i et batteri til den, men det er en umulighet visst. Og det skjønner jeg vel egentlig, alle som kjøper denne finner jo fort ut at her må man skaffe extra batteri.... Men er det noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i et batteri til denne ufattelige dårlige telefonen?

 

Og en ting til. Selv om en LADA tåler å kjøre mange mil uten olje, betyr ikke det at billen er noe å trakte etter. :) Med henvisning til historien om ølsølet......

 

F828

Lenke til kommentar
Den er vanvittig dyr i forhold til hva du får.

 

Men nå har jeg trålet rundt i Oslo for å få tak i et batteri til den, men det er en umulighet visst. Og det skjønner jeg vel egentlig, alle som kjøper denne finner jo fort ut at her må man skaffe extra batteri.... Men er det noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i et batteri til denne ufattelige dårlige telefonen?

 

Og en ting til. Selv om en LADA tåler å kjøre mange mil uten olje, betyr ikke det at billen er noe å trakte etter. :) Med henvisning til historien om ølsølet......

 

F828

Så de ihvertfall på Elkjøp Sandvika...til 400kr! Kan anbefale å ta en tur til ebay.com Der kjøpte jeg 2 batterier og en bordlader til batteriene for tilsammen 150kr ink. porto. Tok ca. en uke. Anbefales!

Lenke til kommentar

Normal pris for batterier er 398,- - overalt egentlig.

 

Ikke noe problem å skaffe batteri til D500, er bare å be din lokale forhandler om å bestille inn. Leverandørene har de inne.

 

Når det er sagt så har D500 god batteritid. Holder f.eks én dag lenger enn min gamle T630 (som hadde meget godt batteri), selv om D500 har mye bedre skjerm.

Lenke til kommentar
Har D500 selv og er kjempefornøyd!

 

Har klart å miste den greia som skal sitte der man døtter i ladern.. Noen som vet pris og om man får kjøpt slike?

Har mine tvil om at den duppeditten der blir solgt noen plass.. Hva skulle de eventuelt tatt for den? 20kr ville jo vert overprising.. :)

Lenke til kommentar
Har D500 selv og er kjempefornøyd!

 

Har klart å miste den greia som skal sitte der man døtter i ladern.. Noen som vet pris og om man får kjøpt slike?

Har mine tvil om at den duppeditten der blir solgt noen plass.. Hva skulle de eventuelt tatt for den? 20kr ville jo vert overprising.. :)

Den får vi nok ikke tak i, nei.

 

Stjel den av en annen med samme telefon.

Lenke til kommentar

Ja, da er den i vei til meg. Regner med å få den på fredan. Gleder meg som en unge. Var veldig skeptisk på "sliden", og om at den kommer til å ryke ganske fort. Men, tok sjangsen på at det ikke skjer. :) Må si meg veldig imponert over telefonen, var inne å prøvde den på telebutikken, og ble bare enda mer glad for at jeg kjøpte den.

 

Jeg kjøpte den for 3400 inkl. frakt og alt mulig. Mangler bare forsikring. Må fikse meg det.

Lenke til kommentar
Ja, da er den i vei til meg. Regner med å få den på fredan. Gleder meg som en unge. Var veldig skeptisk på "sliden", og om at den kommer til å ryke ganske fort. Men, tok sjangsen på at det ikke skjer. :) Må si meg veldig imponert over telefonen, var inne å prøvde den på telebutikken, og ble bare enda mer glad for at jeg kjøpte den.

 

Jeg kjøpte den for 3400 inkl. frakt og alt mulig. Mangler bare forsikring. Må fikse meg det.

jeg bestilte den i går jeg også :D gleder meg kjempe mye til å få den :D:D

Lenke til kommentar
....denne ufattelige dårlige telefonen....

vi har skjønt det nå. du liker ikke telefonen. Så selg den igjen da vel.

Man kjøper ikke nytt batteri til en telefon man ikke liker.

 

bit i det sure eple og innrøm ovenfor deg selv at du gjorde et dårlig kjøp, så gjør du heller noe med det istedet for å sutre over det.

Lenke til kommentar
bit i det sure eple og innrøm ovenfor deg selv at du gjorde et dårlig kjøp, så gjør du heller noe med det istedet for å sutre over det.

he he... takk for den :)

OK, jeg ble vel skuffa, men jeg lover at jeg skal gi den en sjangse. Noen uker før jeg gjør meg opp den endelige meningen. Jeg skal IKKE tømme min galle her på forumet hvor det er mange som gleder seg til denne telefonen.... Var ikke meningen å ødelegge for glede hos andre, men ville bare få ut min egen "dritt". Men nå har jeg hørt så mye positivt om den, at jeg bare må prøve den. Tror kanskje mye kan bunne i at jeg er vant til kun Nokia og SE....

POSITIVT; Den er sinnsykt stilig!!!!

 

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...