Camron Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 WTF er forskjellen på disse to?? Eneste jeg kan se er prisen... Nr. 1 Nr. 2 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) programmvare Edti: høæø....på den billigste Endret 17. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Nr 1 er billigere, og det følger med programvare. Nr 2 er dyrest, og det følger ikke med programvare. Det er den samme spilleren, men Nr 2 har ikke Equalizer, som den billige Nr 1 har? hmm...im confused Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Den dyreste har innebygd mikrofon etter hva jeg kan se, men ikke equalizer? Dette var forvirrende ja.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Det er mange forskjeller på dem, men det er jo den samme spilleren egentlig...hmmz Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Prisen er vel ett fett. Det er snakk om 3 kroner. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg driter i om det er 3 kroners forskjell Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Prisen er tydeligvis blitt gjort om, igår var det 100 kroners forskjell.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Prisen er tydeligvis blitt gjort om, igår var det 100 kroners forskjell.. sure... Lenke til kommentar
becken Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 På den ene (den som for øyeblikket er 3,- billigere), er det også mulig å krysse av for 3 års forsikring. Litt merkelig at de skal ha to like produkter igrunn. Kan jo være at den ene er fra et gammelt parti med eldre programmvare, men det er vel bare å oppgradere firmware for å få de like.. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Prisen er vel ett fett. Det er snakk om 3 kroner. Jeg vet ikke med dere andre, men jeg driter i om det er 3 kroners forskjell Dette var jo ikke hvorfor folk gidder å kjøpe noe som er dyrere... Det var bare å finne ut hva som er forskjellen mellom disse ( Selvfølgelig: Ingen som bryr seg om 3 kroner .. LOL ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 OMG! Det var 100kroners forskjell før da idioter! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 OMG! Det var 100kroners forskjell før da idioter! OGM!!!... VET DET DA Iddi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 den ene er sølvfarget og den andre er hvit. kjøpte en sånn idag. den kommer i masse forskjellige farger men samme greiene inni. finnes i "limited edition" da får du med extra batteri (ligner på mobil-batteri..) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg kjøpte en på el-kjøp på lørdag jeg og...kosta 2300,- fikk med ekstra batteri og masse annet, den var hvit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå