Gå til innhold

Førjulskonkurranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller oser denne konkurransen av feil?

Snekker'n(eller andre): det jeg nevnte tidligere i tråden, kan du bekrefte at det stemmer?

Skrevet (endret)

## Hysj! ;) -blacktower ##

Edit: Det er ikke feil , trekker tilbake det jeg sa tidligere , det er viktig å lese nøye :blush:

Endret av blacktower
Skrevet (endret)

Skal man regne med gamle Radeon-modeller blant dem AOpen tilbyr? Men de finnes kanskje ikke lengre i salg...

Edit: Tror jeg vet svaret.

Edit 2: Ingen vits i å gi bort svar gratis :p

Endret av Sasuke-kun
Skrevet

Hehe. Stilig. Her har man fordelen med de som er aktive på forumene. De fleste spørsmålene finner man jo svar på i forumtråden, og trenger da ikke bruke de 5 minuttene det tar å leite rundt på nettet.... Vel vel...

Skrevet
ser ut som spørsmål 2 og 4 er feil ja .

Spørsmål 3. er i beste fall tvetydig, da to av svarene kan være riktige; avhengig av om man ser på teoretisk fillrate eller på nVidias PR-dokumenter.

Skrevet

Hadde vært fint med et gratis, bra skjermkort siden jeg går med planer om å oppgradere maskinen når studielånet for Januar kommer :)

Synes virkelig en student fortjener å vinne denne gangen! ;)

Skrevet

Kanskje dette er gangen lykken smiler til meg?

Hadde vært digg, men med tanke på at sikkert flere tusen andre også har besvart spørsmålene, så er sjansen som vanlig utrolig liten :cry:

Skrevet
Ang. nederste spørsmålet, så trodde jeg alle de eksisterte... Søkte også over google, og fann svar på alle sammen. :huh:

opdaget det samme selv, må vere en leif :p

Fant ut det samme jeg også, men sjekk prisguiden hva som fins der ;) Antar at det er utifra den de har lagd spørsmålet.

Skrevet (endret)
Grisefint med konkurranser, bare synd jeg ikke har PCI-e-slot. Jaja, kortet kan sikkert brukes som dørmatte eller.no.

Håper jeg som er ATI fan vinner det , jeg skal ta en slegge og knuse det, så sende inn bilder av hele prossessen :cool:

Eller kansje ikke :nei: , det blir en god grunn til å få fart på oppdaterings planene vist dette kommer i posten.

EDIT: Sjekk ut siggen til BrAtTeRn, LMAO!

Endret av guttorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...