Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synnes jeg blir feil, å trekke ut en vinner blandt de som har påpekt at Ruby var på en plakat i en tidligere versjon og ikke blandt de som faktisk har prøvd å finne Ruby i selve spillet (som oppgaven faktisk gikk ut på). Mange av oss trodde faktisk at Ruby kom til å dukke opp på et eller annet tidspunkt i desember etter at Valve hadde kommet med en aktivering eller noe.

 

Dette blir Absolutt ikke FAIR PLAY, foreslår heller følgende alternativer :

 

*Loddtrekning blandt alle som har kjøpt Half life 2 og som melder seg på den rette tråden her på hw.no.

*Deathmatch Tournament i Regi av Hw.no med finalistene som får seg godpakke.

 

Synd dere måtte gjøre det på denne måten, ble skuffet over dere nå

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei, det er tydeligvis mange misfornøyde folk her. Vi kan godt forstå det. Vi (og andre) ble med på denne konkurransen i regi av ATI og MSI, så vi antok at grunnlaget for konkurransen var på det rene. Dessverre hadde det gått litt fort i svingene, og det må vi bare beklage.

 

For å se det på den positive siden, så får fem Hardware.no-lesere nå tilsendt hver sin spennende premie. Uten denne konkurransen ville ingen fått noe som helst. Neste gang vil vi nok vurdere mer nøye om vi skal bli med på en tilsvarende konkurranse, litt utenfor vår kontroll.

 

Ellers lanserer vi en ny konkurranse i løpet av dagen, slik at alle mann nok en gang får mulighet til å vinne en premie.

 

For øvrig setter vi stor pris på tilbakemeldinger, enten det er negativ eller positiv kritikk. Ikke alle innlegg er like gjennomtenkte og velformulerte, men folk er forskjellige. Engasjement er uansett flott! :)

 

Vi ønsker alle en forsatt fin førjulstid!

Lenke til kommentar

De fleste som i det hele tatt prøvde å finne Ruby i HL2 visste at hun var med på den e3 videoen.

Tror de fleste som har sendt inn e3 videoen faktisk ikke har letet i det hele tatt, men bare sendt inn det bildet fordi de trodde at de i det hele tatt hadde en sjangse. Ogs vant de? synest de som har brukt mest tid på å lete etter hun burde vinne, det er de som fortjener det

Lenke til kommentar
:!:

 

Grattis til de som vant. Var vel eneste mulige veien ut av uføret for hw.no som er uskyldig tredjepart i dette rotet.

Bare for å gjenta - hw.no er vel uskyldig tredjepart her...

Hvem hadde egentlig drømt om at MSI og Ati var så stupide at de klarte å rote til dette. Og det var jo ikke bare i Norge konkurransen ble lansert...

Synes hw.no har gjort det beste ut av situasjonen jeg, og 5 stk har fått litt hardware. God jul! :D

Endret av BzzArt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Herregud for en gjeng med sutrete snørrunger som gidder å syte å klage hele tiden..

 

Jeg blir faktisk kvalm..

 

Men gratulerer til vinnerne. Hadde vært morsomt å vite hva dere vant :)

jeg blir også kvalm av noen av innleggene her! :sick:

nå er det vel ikke så vanskelig å ha sympati med de som har letet i 4(pluss mer) timer for å finne noe som ikke eksisterer..selvfølgelig blir man sur når man får vite dette, samt at "Jukse"løsningen var å bruke et bilde som stort sett alle har visst om på forhånd. det hadde vært langt bedre hvis man heller hadde brukt premien i en ny (kanskje litt mer gjennomtenkt) konkurranse.

Lenke til kommentar
Herregud for en gjeng med sutrete snørrunger som gidder å syte å klage hele tiden..

 

Jeg blir faktisk kvalm..

 

Men gratulerer til vinnerne. Hadde vært morsomt å vite hva dere vant :)

jeg blir også kvalm av noen av innleggene her! :sick:

nå er det vel ikke så vanskelig å ha sympati med de som har letet i 4(pluss mer) timer for å finne noe som ikke eksisterer..selvfølgelig blir man sur når man får vite dette, samt at "Jukse"løsningen var å bruke et bilde som stort sett alle har visst om på forhånd. det hadde vært langt bedre hvis man heller hadde brukt premien i en ny (kanskje litt mer gjennomtenkt) konkurranse.

Har stor sympati med dem som har bidrat til denne tråden: leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne

Lenke til kommentar

Herregud for noen sympatiske og forståelsesfulle forummedlemmer vi plutselig hadde da?

 

Er det så vanskelig å sette seg inn i en persons sinn som har brukt MANGE timer til å leite etter noe som ikke finnes? Er det rart han blir en smule sur når han finner ut at alt bare var bullshit???

 

"Jeg blir kvalm." Er det virkelig mulig.....

 

"Ja fordi HW og MSI og alle andre må jo få lov til å gjøre feil. De har jo sagt unnskyld og da er alt greit. Da syntes jeg alle skal smile og lene seg tilbake og være lykkelige og ikke åpne kjeften sin noe mere om emnet. Det har ikke noe å si om de har kastet bort timer på timer til de idiotene som faktisk trodde at dette var en reell konkurannse. De får bare skylde seg selv og som sagt ikke vise at de er frustrerte på noen som helst måte. Fordi Valve, MSI og HW er guder som man må se opp til og ikke terge for da kan de bli sinte på oss. Ikke si hva dere mener og hvis du absolutt må si noe så kan du kanskje si noe slikt som "Det var trist". Da skal vi ikke bli kvalme. Da skal vi fortsette å sveve rundt på de rosa skyene våre og være glae ovenfor de som vant. Selv om de ikke fant Ruby, men det gjør jo ingenting fordi vi er så lykkelige fordi noen i det hele tatt fikk muligheten til å fa en bag med stuff. Jaaaaa så glae vi er på deres vegne. La oss alle sammen holde hender og nusse på hverandre samtidig som vi ser ned på de som er irriterte for at de har kastet bort timer på timer av livet sitt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...